Wednesday, May 11, 2016

Barang Zalora Dah Sampai

Mieza S | 5/11/2016 11:00:00 PM | 1Comments |

Barang Zalora Dah Sampai

Barang Zalora Dah Sampai

Dapat vaucher RM50 dari Zalora. Apa lagi, pulun lah cari barang yang aku sangat - sangat perlukan. Apa dia? Ini lah dia.  Hypergear Waterproof 5L Dry Bag. Harga? RM70. Baru aku perasan. 10L harganya hanya perlu tambah RM10. nampak sangat cuai. Tapi, takpelah. Dah beli pun. Nak buat macam mana kan? Terima jela. Ini bukan kali pertama aku membeli - belah dengan Zalora. Tak silap, ini mungkin kali keempat. Eksited tunggu benda alah ni. Maklum lah. Sebelum ni cuma mampu pinjam orang je (baca: itupun letak barang dalam beg dia. Bukan pakai sendiri). Kali ni baru berpeluang nak merasa. Terima kasih Zalora ^_^

Tak sabar nak pakai hari Ahad ni. Ke mana kita Ahad ni? Tunggu jelah entri okay? Okaylah. Selamat malam awak :D

Barang Zalora Dah Sampai

1 comment:

  1. https://eira-shamiera.blogspot.my/2016/05/segmen-bersama-amirah-azman-dan-sponsor.html
    jemput join..:)

    ReplyDelete

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.

TABU
Lelaki Yang Tak Punya Apa-Apa Untuk Dipersia
ASRAMA: 2
Surat-Surat Perempuan Johor
1515
RAHSIA
GANTUNG: 2
SUNYI
ASRAMA
DELIMA
GANTUNG
GELAP
KACAU
KELABU
LAKNAT
LARI
KAMERA
MENTAL
LENDU
MEREKA
© Copyright 2017 | ALL Right Reserved to Owner. Re-edit by Sehijau Blog RA.