Perasaan Pertama Kali Percubaan - Mieza S Mieza S: Perasaan Pertama Kali Percubaan

Perasaan Pertama Kali Percubaan

April 17, 2016

Perasaan Pertama Kali Percubaan

Perasaan Pertama Kali Percubaan

Aku teruja nak kongsi pengalaman pertama aku dengan SR-9. Kenapa? Sebab keberjayaannya menambat hati aku cuma mengambil masa tidak sampai dua puluh empat (24) jam. Hebat? Bagi aku hebat lah. Sebab aku guna dan aku rasa. Kalau bagi engkau, mungkin kau beranggapan aku sedang sembang kedai kopi. Tapi ini memang serius. Jadi apa masalah aku yang sebenarnya sehingga SR-9 berjaya tambat hati aku?

Ceritanya begini. 
Ini bukan kisah kotor. Ini kisah jujur dari hati. Jangan kecam aku. Aku cuma nak engkau baca serta menghayati kisah aku. Masalah ni datang semenjak aku berusia dalam sembilan beas (19) ke dua puluh (20) tahun macam tu. Aku pun tak pasti. Setiap kali aku 'membuang' aku akan bercakap - cakap dalam hati. Kau tahu kan apa maksud taik kambing dan taik orang cirit? Tolong, jangan geli. Aku tahu, kau pun pernah rasa apa aku rasa. 

Jadi kembali semula kepada cerita aku bercakap - cakap dalam hati. Bila dah bosan dalam bilik air, aku akan nyanyi dalam hati dan cakap sorang - sorang. Cuma aku je yang dengar. Orang lain tak. Setiap kali aku membuag dalam keadaan taik orang cirit mesti aku sangat berharap aku membuang taik kambing. Sebab aku tak sanggup nak sakit perut memulas - mulas dan sakit di punggung. Betul. Aku penat. Jadi benarlah apa yang kita ungkapkan adalah suatu doa. Sama ada dikabulkan segera atau menunggu masa.

Jadi selepas itu, doa aku pun dimakbulkan. Aku dah pun berjaya membuang dalam keadaan benda tu keluar secara figura yang aku nak. Tapi masalah lain yang timbul. Mula - mula okay. Lama - lama aku mengalami masalah sembelit. Ingat tak entri aku menjalani pembedahan ? Aku takut sangat nak membuang. Dah lah terbaring lama. Aku tak boleh duduk dengan baik. Aku cuma mampu duduk di mangkuk jamban tanpa melakukan sebarang pergerakan (baca: maksud aku meneran). Aku cuma mampu biarkan je benda tu keluar sendiri. Sebab tempat bedah tu sakit. Walaupun aku cuma nak batuk sikit je dan menyucuk pedih. Sampai aku tahan batukkkk, sampai berair - air mata aku menahan sakit.

Perasaan Pertama Kali Percubaan

Nak tahu berapa lama aku dalam bilik air tu? Aku rasa lebih setengah jam. Lepas aku duduk lama, aku bangun berdiri pula. Aku berdiri kejap dekat kawasan singki sebab pesakit lain pula nak guna. Sampai macam tu sekali. Sampai aku dah penat. Sampai kaki aku kejang. Sampai aku berpeluh - peluh. Sampai kena marah adik aku. Sampai adik aku cakap "dah la kak. Penat la tunggu. Nanti jela sambung". Sampai macam tu sekali. Sampai aku berputus asa, dan baring semula di katil. Lepas beberapa jam tu, aku ulang perlakuan sama. Duduk di mangkuk jamban berejam - jam. Aku tak mampu nak buat apa - apa. Kadang - kadang dalam bilik air yang berlama - lama tu, tu seketul biji guli je yang keluar. Memang buang masa sungguh!

Dekat rumah, bila dah habis berpantang. Ayah beli buah oren, makan buah oren, minum jus oren, makan nasi dengan cili api pun tak berhasil. Mungkin aku kena makan berganda cili api baru menjadi untuk aku membuang. Sampai tiga (3) hingga empat (4) hari aku tak membuang. Aku takut lah, sebab makan banyak. Aku tak tahu apa jadi dalam perut. Sampai aku sanggup makan pedas - pedas semata - mata nak membuang air besar. 

Perasaan Pertama Kali Percubaan

Aku masih sembelit! Sampai lah suatu hari bila aku diperkenalkan dengan produk SR-9 yang menjanjikan janji manis sebagai produk pembakar lemak terbaik. Aku dah kurus. Tapi melihatkan testimoni pengguna lain, aku cuba. Niat bukan nak kurus. Cuma nak tengok apa jadi pada aku lepas minum. 

Dan aku tak sangka sangat. Aku dapat membuang air besar dengan senang dan mudah! 

Ceritanya begini.
Sebelum aku pergi kerja, aku ambillah sepaket SR-9 dan mencampurkan ia dengan air sejuk (baca: separuh botol). Aku goncang sehingga sebati. Aku bangun tidur, cuci muka terus melakukan ini. Minum SR-9! Rasa sebijik macam air glukose berperisa oren. Dan minum berbotol - botol air masak kerana kehausan. Petang tu, terus aku membuang dengan sempurna. Tidak sembelit lagi. Alhamdulillah sangat. Atau mungkin aku tipu kau? 

Jadi aku cuba lah berhenti ambil SR-9 untuk melihat benarkah SR-9 punca aku tidak sembelit? Ternyata memang betul. Sengaja aku langkau beberapa hari dari pengambilan SR-9. Kemudian, aku tak mampu nak membuang air besar walaupun dalam masa sehari aku makan berpinggan - pinggan. Apa lah yang jadi dengan keadaan perut aku dalam memproses makanan. Aku rasa macam nak membuang air besar. Sebab asyik membuang angin je. Tapi tak mahu pula keluar. Sakit pula rasanya hati. 

Esok nya aku ambil SR-9 seperti pagi - pagi kelmarin. Nah! Aku membuang dengan sempurna! Memang SR-9 lah punca aku mampu membuang air besar dengan keadaan baik tanpa menyusahkan diri sendiri. Jadi aku rasa, SR-9 bukan sahaja membakar lemak malah juga mampu membuatkan sembelit hilang!

Selain tu, ada juga pengguna SR-9 yang mengatakan jeragat dimuka nya semakin berkurangan selepas menggunakan SR-9. Ada lagi. Bukan itu sahaja. Seorang staf RBS Network (baca: pemilik SR-9) yang mengalami masalah kencing manis serta berat badan berlebihan (baca: berat badan dalam seratus lebih) yang harus menyucuk insulin. Jadi, beliau telah mengambil SR-9 beserta menyucuk insulin. Selepas dari itu, beliau menjadi overdose (baca: menggeletar). Jadi, beliau membuat keputusan untuk berhenti menyucuk insulin dan mengambil SR-9. Ternyata SR-9 sangat membantu beliau. Setiap kali membuat pemeriksaan di klinik, beliau tidak perlu berpuasa seperti pesakit lain. Nah! Ternyata SR-9 sudah terbukti sangat bagus dan terbaik. Bukan sahaja pembakar lemak terbaik, tetapi juga membantu dalam membaik pulih pesakit seperti diabetis (baca: kita merancang tuhan menentukan). Jadi inilah, ikhtiar yang harus menjadi pilihan. 

Apa itu insulin?

Insulin adalah sejenis hormon yang dihasilkan oleh pancreas manusia. Insulin berfungsi dengan menukar glukos/gula yang terdapat didalam aliran darah menjadi tenaga. Jadi kehadiran insulin sangat penting bagi mengawal kadar gula dalam darah kita. Insulin ini boleh dianggap seperti sebuah kenderaan yang mengangkut glukos dan glukos akan ditukarkan kedalam bentuk tenaga. Jika glukos tidak ditukar kedalam bentuk tenaga ia akan terus berada didalam darah dan menyebabkan pelbagai komplikasi.


Perasaan Pertama Kali Percubaan

Nak tahu mengenai Produk Pembakar Lemak Terbaik? Klik sini --> Pembakar Lemak Terbaik

Jika kau mahu bertanya kan soalan atau berminat dengan produk ini, kau boleh terus whatsapp aku (MIEZA SUHAINI)  di 0173574719. 

No comments:

Post a Comment

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.