Karya Yang ingin Disumbang

Karya Yang ingin Disumbang



Pada hari Ahad yang lepas, macam biasa. Aku update status berapi dalam moment. Tak sampai beberapa minit, ada seorang manusia private mesej dengan aku. Katanya kalau tengok status, sastera aku power (baca: dia kipas aku sebab nak mintak tolong je). Jadi dia nak mintak tolong karangkan satu teks untuk anak buah dia masuk pertandingan. Jadi aku pun karang lah satu teks untuk dia. Mungkin boleh digunakan sebagai rujukan. Fakta dalam ni aku jumpa dalam internet jugak. Aku cuma gabungkan ayat. Dia suruh aku fikir sendiri tajuk sebab tema bebas. Memandangkan aku baru je balik dari event Pertanian Bandar, jadi dari situ lah tercetusnya tajuk karangan yang aku nak buat untuk dia.


Pidato Pertanian Bandar bawa Manfaat


Post a Comment

0 Comments