Cabaran 7 hari - Perkara Wajib Buat Setiap Hari - Mieza S Mieza S: Cabaran 7 hari - Perkara Wajib Buat Setiap Hari

Cabaran 7 hari - Perkara Wajib Buat Setiap Hari

October 03, 2015

Cabaran 7 Hari - Perkara Wajib Buat Setiap Hari

Cabaran 7 Hari - Perkara Wajib Buat Setiap Hari | Assalamualaikum. Dah masuk hari ketiga ni. Ni paling best nak bagitahu dekat korang. Semenjak meningkat umur ke angka dua puluh. Hobi aku semakin pelik. Sebab tak semua rajin jadi macam aku. Ye aku tahu, aku memang rajin. Jangan nak jeles sangat. Aku suka membaca !!!


Jadi apa aku buat setiap hari? Setiap hari aku akan membaca sekurang - kurangnya 5 halaman buku tersebut. Ni tak termasuk di kolej. Kolej tu buku pelajaran. Tak minat. Aku sedang menjadi seorang pebgumpul fixi tegar. Insyaallah. Zine juga menjadi pilihan untuk aku belek. 

Cabaran 7 Hari - Perkara Wajib Buat Setiap Hari


Yang mana ada hobi sama macam aku, boleh ler kita kongsi. Mana tau rumah dekaat boleh tukar - tukar buku untuk dibaca. Tapi makesure jangan amek buat harta pulak. Hahahha | Cabaran 7 Hari - Perkara Wajib Buat Setiap Hari 


No comments:

Post a Comment

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.