Ayam Penyet - Mieza S Mieza S: Ayam Penyet

Ayam Penyet

October 25, 2015


Ayam Penyet


Ayam Penyet | Hai. Saja nak tunjuk dekat korang. Semalam pergi Conjuction Mall. Dinner dekat Ayam Penyet. Aku order Pecal Lele. Ya allah. Sumpah sedap gila. Sambal dia paling tak tahan tu. Memang menangis kot aku makan. Dengan hingus aku sekali menangis. Sadis kan? Harga memang sangat awesome. Jangan risau. Tak kan lari bajet lah. Serius. Dan sangat kenyang dan berpuas hati. 



Ayam Penyet

Bagi yang tak pernah langsung singgah ke kedai Ayam Penyet, korang memang manusia paling rugi sebab tak pernah rasa makanan dekat Ayam Penyet Restoran. Ni aku sertakan harga. Tapi aku tak pasti harga ni tahun bila punya. Tapi masih releven kalau nak reffer :) | Ayam Penyet


1 comment:

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.