Rasa Janggal? - Mieza S Mieza S: Rasa Janggal?

Rasa Janggal?

August 28, 2015



Rasa Janggal?


Rasa Janggal?  |  Assalamualaikum. Macam sempat lagi je nak ucap selamat pagi kepada matahari,, bunga, langit dan semua lah yang wiujud di dunia ni. Tadi sarapan dekat kedai lepas habis kelas. Aku duduk meja yang paling hujung dekat degan pintu masuk. Belakang aku lelaki dewasa. Masa duduk dengan kawan, aku tak tahu nak sembang apa. Kalau sembang pasal kolej kelakar. Takut orang cakap bajet lak student ni. Macam kau sorang je belajar. Kalau cerita pasal event kang orang cakap, bajet macam bagus. Macam kau sorang sosial dengan event. Kalau cerita pasal family kang orang cakap bukak aib. Aku cuba pasang telinga dekat meja sebelah. Aku cuba nak tahu topik apa yang dorang bincangkan. Sebab aku ni nak tengah dewasa. Tapi cara aku masih tak nampak macam aku ni dewasa. Sedangkan orang yang umur bawah aku pun boleh dress up macam orang mactured. Aku takut topik yang aku pilih buat orang fikir aku ni macam tak matang. Aku selalu terfikir. Tajuk apa ya orang dewasa selalu bincangkan bila lepak dengan kawan - kawan? | Rasa Janggal? 








3 comments:

  1. hahahaha.. itu proses menuju kematangan.. teruskan belajar dari sekeliling ye..

    kalau mak-mak duduk bersembang, mesti topik pasal anak-anak la kot.. hahahahaa.. :p


    sambil2 tu jangan lupa GA kak ain ye..
    InsyaAllah ada 3 hari lagi...!!

    Salam.. haii.. jemput join giveaway saya ye.. ParodyMe : 1st Giveaway By DRAMATIC UNIC dengan hadiah wang tunai keseluruhan bernilai RM350 untuk direbut..!! Jom ajak ramai-ramai join.. jomm.. jommm..!! tQ so much... :)

    ReplyDelete
  2. hehehe...ntah..borak psl mkn la..ok ape..xde lah org bajet hapa kn..hahaha

    ReplyDelete

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.