PHOTOSHOP BEGINNER - Mieza S Mieza S: PHOTOSHOP BEGINNER

PHOTOSHOP BEGINNER

August 05, 2015


PHOTOSHOP BEGINNER
 

PHOTOSHOP BEGINNER | Assalamualaikum. Semalam aku Berjaya siapkan poster movie hasil dari tutorial lebih kuranG 30 minit. Tapi sebab main pouse – pouse rasanya lebih la dari 30 minit. Siap tidur lagi, mimpi lagi, makan lagi. Ini lah hasilnya. AKu pun macam tak percaya aku yang buat. Sekarang aku tengah on the way nak siapkan satu lagi poster. Malam tadi dah buat separuh. Tapi macam tak puas hati je. Sebab tak sama macam tutorial. So, aku padam semua. PUAS.

 

PHOTOSHOP BEGINNER
 
 
PHOTOSHOP BEGINNER
 

PHOTOSHOP BEGINNER
 
 
Semalam aku senyum je. Seronok. Selalu tengok tutorial berejam pun belum tentu dapat nak buat. Sebab aku memang noob gila pakai photoshop. Tak tahu apa - apa. Semoga lepas ni lebih hebat ^_^. Ni komen membina dari kawan - kawan | PHOTOSHOP BEGINNER 
 
 
 


3 comments:

  1. Singgah pagi..
    Tak apa...slow²..insya'Allah nanti pandai laaa...
    dlu nieyl pun x reti..siap pergi class lagi..
    Alhamdulillah...photoshop A jugak laaa..hihihi...cuma kdg² malas

    ReplyDelete
  2. bestnya bila pandai guna photoshop

    ReplyDelete
  3. kalau saya langsung tak reti pakai... setakat reti edit pakai phone... hahah..application yg install kat google store hahahha

    ReplyDelete

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.