DAH SEBULAN PUN




DAH SEBULAN PUN
DAH SEBULAN PUN | Assalamualaikum. Sayang, hanya tinggal bayang. Dah penat kejar, tapi tak pernah pandang. Aku pun dah berlalu tak lagi kembali ke situ. Saja mengimbas kembali kenangan :’) Tiba – tiba je nak rasa sebak. Pagi semalam,  dalam pukul 10 kalender aku bunyi. Ingat kan kenapa. Rupa – rupanya dah sebulan kenangan tu pergi. Simpan lagi tak first mesej tu? Btw aku still simpan. Mesej – mesej kau yang aku favourite semua aku baca ulang – ulang banyak kali. Pukul 10 pagi 04/07/2015 tu first kau mesej aku. Lepas dari tu kita dah start rapat kan?

DAH SEBULAN PUN
 
 
 
Ya Allah sakitnya. Sakit bila ingat. Sebab kau dah tak ada. Aku still harap kau akan sama balik macam mula – mula. Tapi tu cuma harapan palsu untuk menyedapkan diri sendiri. Saja nak ucapkan selamat sebulan perkenalan yang tak pernah diiktiraf. Aku selalu doakan kebahagiaan kau. Aku selalu berharap, kau akan baca semua tulisan – tulisan yang aku karang ni untuk kau. Walaupun bukan sepatutnya dalam situasi yang macam ni.
 
Kau kan pernah cakap, “Lepasni boleh lah update cerita pasal saya pulak kan?” Ya, aku masih lagi update pasal kau. Cuma dalam keadaan yang tidak ada kesempurnaan. Semoga keputusan yang pernah menghambat kita dalam keadaan macam ni, adalah keputusan paling suci tidak akan ada cacat cela. AFS, R I N D U ! | DAH SEBULAN PUN

Post a Comment

1 Comments

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.