Kerana Kecintaannya - Mieza S Mieza S: Kerana Kecintaannya

Kerana Kecintaannya

August 31, 2015


Kerana Kecintaannya



Kerana Kecintaannya | Assalamualaikum. Hai korang. Selamat tengahari. Patutnya aku post entri ni petang. Memandangkan pagi dah terlalu jauh untuk di anggap sebagai sarapan pagi. Mungkin petang adalah minum petang. Tapi, aku terasa macam terlalu eksited nak kongsi. Cuma nak bagitahu, oleh sebab aku dah lama sangat tak makan kuih keria, mungkin kalau kuih tu ada depan mata aku sekarang aku mampu habiskan sepuluh biji. Mungkin. Itu membuktikan kecintaan aku pada kuih tradisional. Korang pula suka kuih apa? | Kerana Kecintaannya

No comments:

Post a Comment

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.