IKAN BAKAR TERBOIKK ! ! - Mieza S Mieza S: IKAN BAKAR TERBOIKK ! !

IKAN BAKAR TERBOIKK ! !

August 10, 2015
 
 
 
IKAN BAKAR TERBOIKK ! !
 
 
IKAN BAKAR TERBOIKK ! ! | Assalamualaikum. Dua hari aku skip dari sebarang entri kerana ketiadaan laptop dan internet. Tapi idea je bersepah merewang - rewang. Hari ni aku nak kongsikan tempat makan menarik yang kprang boleh datang dan cuba makan. tak rugi weyh. AROMA IKAN BAKAR. Rata - rata ramai yang dah pernah pergi ke tempat ni dan pernah berkongsi pengalaman kat sini. Aku juga tak nak terlepas peluang untuk sama - sama berkongsi pengalaman yang sangat menarik untuk mereka si penggemar ikan bakar.  
 
 
IKAN BAKAR TERBOIKK ! !
 
 
Lokasinya yang betul - betul terletak di tepi laut menambahkan lagi suasana yang sangat seronok ketika makan malam. Tak perlu kipas, tak perlu penghawa dingin untuk memberi keselesaan. Cukup sekadar bayu lembut yang akan menampar nampar muka korang. Perasan masa tu, aman, nyaman dan damai. Segala gambar yang aku paparkan dalam entri ni merupakan hak milik kerajaan google. Aku tak dapar nak sumbangkan sebarang gambar sebab aku dah lama tak pergi AROMA IKAN BAKAR untuk menikmati makan malam yang indah.
 
 
IKAN BAKAR TERBOIKK ! !
 
 
IKAN BAKAR TERBOIKK ! !
 
 

IKAN BAKAR TERBOIKK ! !
 
 
Lagi seronok kalau korang datang waktu malam. Bulan dan bintang akan menemani makan malam korang. Bunyi laut, angin pantai. Segalanya semulajadi. PERFECT ! Harganya yang sangat berbaloi - baloi. Tidak terlalu mahal. Pekerjanya yangs sangat terbaik. Boleh refer pada sesapa yang pernah pergi AROMA IKAN BAKAR. Mereka tidak pernah menghampakan memberi layanan terbaik kepada pelanggannya. Jom cuba ! | IKAN BAKAR TERBOIKK ! !
 
 
IKAN BAKAR TERBOIKK ! !
 
 
 
LOKASI :

Pantai Jeram, Batu 19
Jalan Pantai Jeram
45800 Jeram
Selangor Darul Ehsan

No Tel : +603-3264 6102 / 012-236 2467 / 012-387 8375 (K.Faridah)

Waktu Operasi : 5.00 petang – 1.00 pagi

Kemudahan : Surau, tandas awam, tempat letak kenderaan dan taman permainan.
 

 

4 comments:

  1. satu2nya tempat yang SA nak sangat pergi yang gula2hati blom bawak lagi....

    ReplyDelete
  2. gambar malam tu nampak menarik sungguh.
    mmg cantik vanue dia.
    hope dpt singgah nnti.

    ReplyDelete
  3. Mkn ikan bakar sambil menikmati suasana malam mmg terbaikla.....;-)

    ReplyDelete

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.