Riview - Insidious 3




Riview - Insidious 3


Riview - Insidious 3 | Assalamualaikum. Harini tak ada apa yang menarik pun untuk aku kongsi. Sekadar nak Riview - Insidious 3 yang aku baru tengok hari Sabtu lepas dengan adik aku. Filem ni best. Dah lama aku follow since dari chapter 1 and 2. Tapi tak tahu lah apa masalahnya. Ramai yang tengok dalam thriller macam gempak sangat. Sampai dekat aku, hambar weyh, hambar. Atau mungkin sebab masa tu aku selsema.  Aku punya mood nak tengok cerita horror macam takde perasaan je. Selalunya bila tengok citer horror aku bersemangat nak tutup muka. Tapi kali ni aku biar je. Aku nak tengok muka hantu tu. Maknanya cerita tu tak memberi impak langsung pada ketakutan aku. Aku tak takut. Aku tak takut. !

Nak tahu lebih lanjut boleh tengok dekat pawagam yang berdekatan. Kbye | Riview - Insidious 3

Post a Comment

1 Comments

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.