Telefon Bimbit Bermasalah - Mieza S Mieza S: Telefon Bimbit Bermasalah

Telefon Bimbit Bermasalah

May 20, 2015


 

 Telefon Bimbit Bermasalah | Assalamualaikum. Harini mood bengang. Semalam aku main wechat elok je. Tinggal kejap telefon dalam bilik. Masuk bilik, telefon mati. Punca masih disiasat. Pergi tanya kedai. Kedai cakap beteri. Mungkin. Lepastu dah try tukar beteri nyata tak hidup. :(


 
Aku dah try cabut beteri bagai. Masih tak hidup. Semalam aku tidur letak telefon bawah bantal. Bangun pagi telefon panas. Tak tahu lah apa punca. Geram betul aku rasa. Kedai cakap kalau nak betulkan kene dua tiga ratus. Mana nokkkk nak carik duit. Haishh. Telefon ni dah berjasa setahun lebih dekat aku. Terima kasih lah sebab sanggup menyusahkan aku dan membebankan aku sebagai pengguna. Sebab kan kau. Aku tak boleh online. Semua tergendala. Kau memang punca. :'(

 
 
Semenjak saat ini, inilah telefon yang aku guna. Ni pun pinjam kawan kejap. Nanti kawan mintak apa lah yang aku nak pakai. Public pun gagang kene curi. Memang ternyata malang ye hidup aku. Umpama hidup makan pasir sedangkan makanan ruji di Malaysia adalah beras. -__- Kbye. Aku tengah sunyi dan sepi | Telefon Bimbit Bermasalah
 

6 comments:

  1. Mmmm dugaan kann?? memang mati kutu kalau xdak henpon..rasa mcm kurang sesuatu jaa

    ReplyDelete
  2. Mieza pakai handphone samsung galaxy mini s3 ke?comel telefon tu :-)

    ReplyDelete
  3. @Nabihah Arrose Hakak memang comel. Tapi dah jadi tak comel sebab dah rosak. Hahahha

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.