Tak dapat kawal perasaan - Mieza S Mieza S: Tak dapat kawal perasaan

Tak dapat kawal perasaan

January 28, 2013
Assalamualaikum. ? Berita harini tentunya korang taw pasal apa kan? sapa yang tak beli surat khabar  lagi? ouh anda sangat rugi. Semuanya pasal kematian sana-sini. Huh! Tu tanda-tanda kiamat kecil. Segeralah beristighfar. Dekat newspaper ada cerita pasal kisah menyayat hati sebelum meninggal tuh. Carik punya carik tak jumpa.

Memang nak sangat tahu cerita disebalik semuanya. Yelah dalam surat khabar takde pulak nak ditulis semuanya. So,

Tadi kecik sesaje menggedik blogwalking kat belog adik/kakak nih. Wow! Memang itulah yang kecik carik. Akhirnya. Tapi tak tahu lah kenapa. Bulu roma kecik naik masa baca. Mungkin sebab dia terlalu mengagungkan Allah. ~subhanallah.

Semoga dia dilindungi dari segala seksaan kubur, dan mendapat ganjaran syurga diakhirat nanti berkat kesabaran nya yang tak pernah berhenti berdakwah. Amin. Al- fatihah untuk akak SITI HAJAR BINTI AHMAD SABIR. Semoga rohnya di kalangan orang beriman.


Baca disini --> s i n i

4 comments:

  1. Salam kecik. Saya pun ada baca kisah arwah. Sungguh terharu dan rasa sgt rendah diri sbb kita yg senior ni pun kadang2 terlupa utk ucap syukur kpd Allah sedangkan DIA sentiasa xpernah lupa kita. Allahu Akbar

    ReplyDelete
  2. @Ainim SujuWaalaikumsalam kak ainim :). tulah . kita manusia yang selalu alpadan leka dengan dunia bila allah terlalau bagi nikmat. nikmat yang tak pernah kita syukuri malah kadang-2 kita merungut walau dengan ujian yang hanya sedikit ni. Mudah-han kita semua sentiasa mendapat keberkatan dalam hidup didunia dan akhirat. Insyaallah,

    ReplyDelete
  3. dah baca dah kisah dia. sedih sangat masyaAllah :')

    ReplyDelete
  4. ohh sy blm lg bca kisah psl arwah. curious la :)

    ReplyDelete

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.