Permintaan saya




Assalamualaikum. ? .. Kalau kaw terima aku, akulah orang paling bahagia dalam dunia. Jadilah sebahagian dalam hidup aku sebagai abang. Aku tak pernah ada abang doh -_- , abang aku yang lama tuh dah buang aku atas kesalahan yang dia lakukan. Sebab dia tanak nampak bersalah.

Dia tak nak nampk dia rendah maka dia buang aku. Jadilah dia manusia berkuasa semula. Ye aku taw kaw akan baca text aku yang bodoh ni. Apa yang kaw nak fikir lagi. ? Aku nak text panjang-panjang dengan kaw pun macam malas je nak menaip kan phone tu kena hantar sampai 2 3 page. Lagipun aku takut apa yang aku nak sampaikan tak sampai.

Kaw taw tak sekarang ni aku tengah berperang dengan perasaan aku sendiri. Penat la weyh. Aku dah pesan dah dengan kaw jangan buat baik dengan aku. Jangan care sangat dengan aku. Kalau aku nak care kat kaw takpe. Sebab aku memang sayang semua kawan aku macam adik-2 aku je.

Tengok apa dah jadi. Aku dah sayang kaw lebih dari kawan aku. T_T , tau tak sakit hati. ? Sakit hati sebab nanti aku yang nangis nak kena fikir ape hati kaw cakap -_- , Okay lupakan. Aku terbuat ayah bodoh pulak. Jadi abang aku ye kawan? Dan lepastu aku tak perlu lagi simpan apa-2 perasaan dekat kaw  (\\ ^_^ // )






// Erk, mentang-mentang lah boleh makan bubur je, dah hari-2 orang dalan rumah ni makan popcorn la burger la macdi la , siap dah merancang nak makan piza pulak. Yang aku makan sup je -_- , *aci sangat :'( Terima kasih . 

Post a Comment

0 Comments