appoiment - Mieza S Mieza S: appoiment

appoiment

June 25, 2012
tadi ayah aku bawak aku pergi HKL. HUKM buat appoiment dengan doktor kat situ. pukul 2.40 nama kena panggil. macam biasa lah kan. jadi bahan ujikaji bakal-2 doktor. :) . suke sebenarnya. takpa-2. nanti aku pun macam tu jugak walau hakikatnya aku tanak pon jadik doktor. hehehe.

doktor yang jaga aku kat HUKM tu namanya doktor rohaya. dia punya pangkat orang kedua paling besar dalam unit padriotik gamaknya. tah lah tak sure. tapi sure-2 memang pangkat dia besar bak gajah.

doktor kata nak buat pemedahan bila aku habis SPM. baru ingat nak kerja. aku nak duit. nak beli pape yang aku suka. tergendala sudah :'( . abez SPM pembedahan campur dua minggu nak kena jaga. memang masak lah cite dia nak tunggu sampai lebam. memang suka sangat weyh!

erkk. ok stop! lepastu kan. jalan-2 beli baju kat jalan ape tah. jalan abdul rahman kod. then time balik tu. kat tengah jalan. laluan motosikal yang bawah jambatan. ada orang eksiden. mati kod~
sorang trbaring motor himpap kaki dia. india rasanya. sorang lagi duduk pegang kaki, kaki dia sakit.  erk. da dua kali da aku nampak depan mata. benci ah!

kesian dia. dah la gelap lorong tu. ta nampak. mudah-2 han selamat~ amin~

1 comment:

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.