KFC - Mieza S Mieza S: KFC

KFC

May 12, 2012



salam satu malaysia, salam dua tiga kucing berlari. harini aku penat sangat. sebab pagi ada kelas tambahan *budak nak SPM kan* .perlu di ingatkan bahawa aku adalah calon SPM yang masih malas nak jenguh khabar buku-2 SPM aku. sehat kah mereka? makan kah mreka? nak buat macam mana, kemalasan aku memang sangat lah melampau-2. heheh. berbalik pada tujuan asal aku yang nak buat hampa semua jeles. wkakaa. jeles lah sangat padahal korang pon dah bosan kod makan KFC. weeekkk! sebelom tu aku perlu mention. ni BFF kesayangan aku dunia akhirat yang belanja. kaw memang baik lah NUR SYAHIRAH SANUSI :))) .ha kan da cakap. ada yang muntah ayam. kihkihkih. lantak lah. kaw lupa ni kan belog aku. so aku berhak kan? hhaha. aku saja je letak gambar yang berterabor. maaf lerr ta sempat nak snap ayam je tinggal kebulor gilew kod. huhuh. lunch kat ne? kat ALAM SENTRAL jew mampu. okay gambar seterusnya.





muka aku memang HODOH dan CACAT. so anda-2 yang jadi pembaca tu tayah na kritik muka aku macam muka aku ni BURUK sangat k? buruk-2 muka aku pun aku tak adalah pulak nak menyusahkan hidup kaw kan? hahaha. lepastu petang pulak aku p jumpa abang kesayangan aku. hoh! kesayangan lah sangat. tapi memang aku sayang dia pon. hahahha. ni ha ade satu je. sakai gambar pasport. eii. buruk. IGNORE muka aku taw. sebab aku taw aku tak lawa dan HOT macam kaw. wakakka. 



kaw memang suka buat muka kelakar kan abang? rasa macam nak hentak pakai bantal busuk aku je. apa-2 pun aku tetap sayang kaw lah sengal! ni lah budak macdi yang suka sakat aku n bajet bagos tu. haha. tapi kan aku suka dia doe. ILOVEU lah nazrol. tu je nak cakap. bye. dan aku sangat mengantok tapi gagahkan diri demi belog tercinta :D






No comments:

Post a Comment

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.