pemakan kawan - Mieza S Mieza S: pemakan kawan

pemakan kawan

May 11, 2012




seperti yang kita semua sedia maklom negara MALAYSIA kini tak mampu menampung PEMAKAN KAWAN yang tergar kerana di khuatiri akan membawa padah pada masa akan datang. jadi kementerian perdagangan dalam negeri dan hal ehwal murid telah mengadakan satu kempen untuk membanteras jenayah sepeti ini. jadi saya sebagai RAKYAT MALAYSIA yangs angat perihatin sangatlah merayu memohon agar rakyat MALAYSIA seperti saya yang perihatin dengan BANGSA sendiri untuk memeriahkan kempen tersebut sekaligus menghentikan jenayah ini.

*merepek lah kaw. semak jew~ hesh. sebelum tu aku nak mintak maaf kalau ada diantara anda yang terasa kan. tapi memang bagos lah kalau kaw terasa pon. 

acai tak acai lah kan. kat sekolah tu belambak2 acai yang nak kene sembelih ngan aku buat korban. BIADAB! tu je yang aku mampu cakap. sebagai seorang kawan yang baik, aku tak rasa korang PERLU dan WAJIB untuk menganiaya kawan sendiri biarpun korang perlu dan WAJIB sebenarnya menjalankan tugas sebagai seorang ACAI untuk buat sesuatu atas dasar tugas. ok. fine! kalau nak jalankan tugas pon beradab lah sikit. bukan nye biadab. aku tak rasa kaw menjalankan tugas dengan bermaruah. sangat! aku rasa kaw memalukan kawan-2 kaw sendiri. 

mungkin kaw bangga sebab kaw lah HERO dalam DRAMA tu. tapi depan kawan kaw, kaw layak digelar ACAI SAMPAH. comel tak gelaran yang aku kasi ni? comel sangat kan -______-" . so, nanti kaw da kawen ada anak, bagitaw anak cucu kaw semua yang kaw adalah HERO/HEROIN dalam drama kat sekolah=ACAI SAMPAH. fuhh! megah je weyh gelaran kaw. buat aku rasa nak tunduk hormat. tak layak tak layak. kucing pon rasa macam nak. kasi kaw penendang free. 

PANGKAT ACAI yang kaw ada kat sekolah sekarang, tak mampu lah nak bawak kaw jadi manusia berguna. sebab pe? sebab ACAI SAMPAH macam kaw kalau dah sorang-2 berulat weyh. kaw perlukan jugak seorang kawan yang kaw pernah teraniaya. takde sapa halang kaw untuk jalankan tugas sebagai ACAI,. siyez. aku suka tengok kaw jalankan tugas ACAI kaw. jadi kuli batak. hahahaa. sukkaaaa-2! 

tapi kaw tak perlu jalankan tugas sebagai ACAI SAMPAI PENCURIK. ho. tu baru betol gelaran yang paling sesuai untuk kaw. malu doe dengar BFF sendiri jadi BARUA. tak back up langsung. ta pernah aku jumpa harga sebuah persahabatan dilihat sebagai paling hina. tak pernah. ni pertama kali. ta sangka kaw BATAK dengan PANGKAT. amek kaw. amek. satu hari nanti orang pulak yang akan buat kaw. baru kaw sedar kaw teranianya dan menjadi penganiaya yang hebat :) . tu je nak cakap . 




2 comments:

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.