Hati - Hati Dalam Perjalanan

Hati - Hati Dalam Perjalanan

assalamualaikum. alhamdulillah. bersyukur kerana umat islam selesai menjalani ibadah puasa dengan baik. entri tak panjang kali ni. nak pesan pada semua yang balik beraya di kampung. hati - hati di jalan raya. pandulah dengan cermat dan hemah. jangan suka sangat layan corner, ingat orang yang tersayang. baju raya jangan lupa bawa, hehee. 


selamat menyambut hari raya semua. maaf zahir batin. aku minta dihalalkan segala kekasaran yang telah aku lakukan baik terang - terang atau tersembunyi. entri hari raya nanti aku buat ya. aku doakan korang semua selamat sampai ke kampung dan pulang semula ke rumah masing - masing dengan selamat ya. semoga semuanya bergembira menyambut raya yang bakal tiba. 


jangan kalut sangat lupa diri bila main mercun. tak main terus lagi bagus. elakkan berduka di saat - saat makin hampir raya menjelma. okay itu je lah kali ini. 


doakan aku selamat balik raya juga. tahun ni di melaka, kemudian insyaallah ke kuantan. kalau tak ke kuantan balik shah alam, raya disini. 


Post a Comment

2 Comments

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.