Hari Minggu Kerja Juga?

 

Hari Minggu Kerja Juga?

dah lama tak kena kerja hari minggu. straight kerja hari minggu untuk minggu pertama dan minggu kedua bagi bulan september. okay je, sebab cuma jadi coordinator sahaja. cuma straight kerja macam tidak ada life gituhhh. 

lagipun aku tak ada working station yang best. aku cuma duduk dilantai untuk 8 jam x 5/7 hari. penat weyhhh. ya tahu beli la meja dengan kerusi. masalahnya dua - dua tu tak berfungsi huhu. tak ada ruang pun snak letak dalam bilik. katil je dah besar gajah. 

mungkin lah kalau katil ni bukan saiz queen akan ada ruang untuk aku letak meja dan kerusi. ttibe live streaming kau. ah tak de, aku gurau.  mungkin aku kena buang almari buku kot. hahahha. tapi membazirrrr. masalah terbesar ialah, aku dah berhenti membaca buku. dan berhenti beli buku. 

insyaallah lah nanti kalau ada rezeki rumah sendiri. boleh buat work station yang best. doakan aku dilimpahkan rezeki dan berbahagia dengan keluarga serta orang - orang yang ikhlas sayangkan aku. 

ini pun tetngah kerja ni, sambil main game hahahhaha. okay la. na k sambung jaga cafe dan buat kerja. daaa ~ 

Post a Comment

1 Comments

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.