August 2021 - Mieza S Mieza S: August 2021
Persiapan PKP

Persiapan PKP

 

Persiapan PKP

assalamualaikum. lama betul tak update entri berkaitan peribadi. hahaha. almaklumlah, idea kosong. hidup tak ada apa yang nak dikongsi. begitulah hidup. malu nak tulis pasal ni, tapi benda baik apa salahnya kan? walaupun dalam fikiran aku masih ada sentimen, 'haish, benda belum jadi taknak lah kongsi'. 

tapi aku percaya, bila kita kongsi benda baik. insyaallah ramai yang akan doakan untuk kita. alhamdulillah. 

beberapa minggu ni aku memang dalam proses menyempurnakan hal - hal nikah. auch. ya allah, aku tak percaya. Allah bagi aku nikmat hidup yang satu ni (walaupun belum tiba). pkp, memang tak buat majlis. memang sedari aku 20+, aku imaginasi hari pernikahan aku cuma nikah sekadarnya. apa yang penting bagian makanan pada ahli keluarga dan gambar. 

sop pkp menyempurnakan impian aku. 

rasanya semua dah ada. cuma hantaran masih 2 belum lengkap. pakaian, mekap, rasanya dah lengkap. 

doakan semua berjalan lancar.  kalau Allah izin, bulan 10 ni jadi. :)

Lirik Lagu Semakin Siti Sarah

Lirik Lagu Semakin Siti Sarah


Aku tak peduli
Walau kau sakiti aku
Hati ini takkan rapuh
Mencintakanmu

Aku tak peduli
Walaupun berulang kali
Hati ini takkan mungkin
Membencimu

Sampai saat ini aku tak pernah mengerti
Resah ini selalu saja melekat di hati
Semakin jauh
Semakin aku rasakan

Betapa dekatnya dirimu
Di hatiku
Semakin benci
Semakin aku tak mampu

Hatiku tetap berkata
Mencintaimu
Kucuba fahami
Mengapa harus begini

Cinta ini takkan mungkin
Dipaksakan
Sampai saat ini aku
Tak pernah mengerti

Resah ini selalu saja
Melekat di hati
Semakin jauh
Semakin aku rasakan

Betapa dekatnya dirimu
Di hatiku
Semakin benci
Semakin aku tak mampu

Hatiku tetap berkata
Mencintaimu
Sampai saat ini aku tak pernah mengerti
Resah ini selalu saja melekat di hati

Semakin jauh
Semakin aku rasakan
Betapa dekatnya dirimu
Di hatiku

Semakin benci
Semakin aku tak mampu
Hatiku tetap berkata
Mencintaimu
Aku tak peduli

Lirik Lagu Sayang Aku Tanya Apa Khabar Dayang Nurfaizah, Zynakal

Lirik Lagu Sayang Aku Tanya Apa Khabar Dayang Nurfaizah, Zynakal

https://www.blogger.com/blog/post/edit/1658101787764626713/7221638412687301650

Sayang aku tanya apa khabar
Sumpah diri ini rindu
Sumpah sebenarnya ku tak sabar
Nak bersama macam dulu dulu

Tapi apakan daya
Ini semua takdir
Tapi aku percaya
Ini cepat berakhir

Hanya mampu berdoa
Walau dizaman akhir
Dah terjadi ternyata
Jadi sendiri fikir

Aku terima semua
Ku tunggu walau apa jua
Ku tunggu walau engkau lama

Sayang aku tanya apa khabar
Sumpah diri ini rindu
Sumpah sebenarnya ku tak sabar
Nak bersama macam dulu dulu

Dari apa ku tahu
Ku tak pernah menipu
Apa yang dah berlaku
Biarkan berlalu

Jangan tinggalkanku
Kau tahu ku tak mampu
Tanpa dirimu aku hilang
Dan aku dah tak sanggup

Tak mengapa kita jauh ada makna
Tuhan cuba uji kekuatan setia
Masa depan jangan teka jangan sangka
Baik buruk dunia harus terima

Sayang aku tanya apa khabar
Sumpah diri ini rindu
Sumpah sebenarnya ku tak sabar
Nak bersama macam dulu dulu

Lirik Lagu Bagaimana Kalau Aku Tidak Baik - Baik Saja Judika

Lirik Lagu Bagaimana Kalau Aku Tidak Baik - Baik Saja Judika

Lirik Lagu Bagaimana Kalau Aku Tidak Baik - Baik Saja Judika

Andai aku bisa memutar waktu
Aku tak ingin mengenalmu
Mengapa ada pertemuan itu
Yang membuat aku mencintaimu

Bagaimana kalau aku tidak baik-baik saja
T'rus mengingatmu.
Memikirkanmu
Semua tentang dirimu

Bagaimana kalau aku tidak baik baik saja
Tak seperti kamu.
Yang mampu tanpaku.
Bagaimana..

Mungkin kini kau bersama yang lain
Walau hatimu untukku
Adakah kesempatan untuk cintaku
Bahagia walau kita berbeda.

Uoooooooo
Uuuuuuuooooouuuuu..oooo

Mungkin kamu bukan untukku
Tapi kau selalu dihatiku.
Oooooouuuuuu
Bagaimana...
Oooooooooooo

Bagaimana kalau aku tidak baik-baik saja
T'rus mengingatmu.
Memikirkanmu.
Semua tentang dirimu

Bagaimana kalau aku tidak baik-baik saja
Tak seperti kamu
yang mampu tanpaku
Tak seperti kamu...

Lirik Lagu Kau Putuskan Pertunangan Ukays

Lirik Lagu Kau Putuskan Pertunangan Ukays

Lirik Lagu Kau Putuskan Pertunangan Ukays

Tergamak kau putuskan pertunangan kita
Bertahun lamanya ku pertahankan cinta
Airmata berlinangan
saat ku terkenang Pabila bersama

Tak dapat ku lupakan kenangan kita
Saat kita berdua berjanji hidup bersama
Aku yang kau sayang aku yang kau cinta
Kini da berubah muncul orang ketiga

Tuhan mengapakah aku yang tersiksa
Sakit dan kecewa hati terluka merana
Sungguh ku tak mampu Sungguh ku tak sanggup
Akan kehilangan insan yang ku sayang

Ku merelakan kau pergi bersama sidia
Kekasih baru mu itu
Biarkan ku sendiri ku tanggung segala bersama hati
Yang telah kau lukai