Kepada Ziqaku Zenaku - Mieza S Mieza S: Kepada Ziqaku Zenaku

Kepada Ziqaku Zenaku

June 25, 2021
Kepada Ziqaku Zenaku


Hai Ziqaku Zenaku. 
Apa khabar? selepas 583 hari berlalu, dan kau masih menjengak ke sini mengenang yang dulu. masih rasa bersalah ya? kau memang terbuka untuk meminta maaf, dan akan selalu dimaafkan sesiapa. tapi orang tak mungkin lupa. sebagaimana kau sendiri ke sini mengenang apa yang telah kau lakukan. 

jangan risau. mungkin kau masih tidak matang ketika menulis benda tu dulu. aku kira, selepas 583 hari berlalu. kau telah menjadi manusia yang lebih matang. tak salah cakap orang bodoh, yang penting kau bertanggungjawab dengan apa kau tulis/ cakap dan kau boleh membuktikan dia benar - benar bodoh. 

aku tak terfikir pun, kau masih ingat blog aku dan masih ingat dengan apa kau buat dulu. besar juga rupanya impak lagu tu. walaupun ia cuma dicorong radio tapi ada sesuatu mengganggu fikiran dan kenangan kau sehingga buat kau sampai ke sini. 

kau jangan risau. entri tu aku tak akan padam. hahahha. sebagai kenang - kenangan tentang bagaimana kau membodohkan orang. lagipun tak ada sebab untuk padam. biar jela dekat situ. 

aku pun sama. nak meminta maaf. sebab mengabadikan komen kau disini, 'dirumah' aku. semoga kau juga tak terkesan apa - apa. 

1 comment:

  1. Ok thanks Miera Z.. semalam aku dh scroll kt youtube cari bawah2 nk delete balik dh x jumpe.. mngkin sebb komen dh tlalu banyak.. xpe lah.. xperlu delete posting blog tu, biar je jadi pengajaran..

    Pengalamn aku, lancang kt socmed ni sebb org x knal ko, dan ko x knal org tu, sebb tu aku rase boleh ckap ape je.. tulis2, lepas tu bila tutup, lupa dh.. nmpak pada kita mcm xde ape2 kesan, tpi bila tkene diri sendiri baru tau..

    Btw, thanks ye... - ZZ..

    ReplyDelete

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.