Alfar Maskara Mudah Tanggal

Alfar Maskara Mudah Tanggal

beberapa hari lepas, aku terima satu bungkusan yang mana isi kandungannya ialah alfar maskara. kira first time juga ni tahu pasal maskara yang ini. aku memang suka mekap. pakai maskara apatah lagi. cuma aku selalu skip maskara dan eyeliner. nak tahu kenapa? 

maskara dan eyeliner yang aku pakai selalu menjadi penyebab bawah mata hitam. nak kena sental habis - habis baru bersih. tu pun yang hitam hitam bawah mata tetap ada sisa. menyampah gila. maskara yang paling latest aku pakai ialah masakara yang aku beli di watsons jenama essence warna ungu. aku suka bahagian berus dia, sesuai dengan bulu mata yang pendek. yang tak bestnya ialah berketul melekat dekat berus dan tinggalkan hitam bawah mata. jadi, aku cuma akan pakai bila rasa betul - betul perlu sahaja. 

Alfar Maskara

Alfar Maskara Mudah Tanggal

aku dah membebel dekat atas tu, sekarang aku nak cerita pasal alfar maskara pulak. pernah dengar? cuba buat carian dalam instagram: alfar maskara. aku rasa macam best pulak lepas pakai alfar maskara untuk beberapa kali.

kenapa eh? hahah. sebab rasa ringan dan sangat - sangat senang nak bersihkan. kalau pergi mall/ bersuka ria boleh lah gunakan alfar maskara. cuci pakai air je. lepastu boleh pakai mekap balik macam biasa. 


Kelebihan Alfar Maskara

Alfar Maskara Mudah Tanggal
rekaan berus yang unik

  • mudah dicuci, hanya menggunakan air sahaja
  • tiada kesan hitam bawah mata
  • memanjangkan bulu mata
  • berus 2 dalam 1 
  • senang digunakan kerana rekaan berus yang unik (bulu mata atas dan bulu mata bawah) 
  • melindungi bulu mata asal dari kering
  • membantu melentikkan bulu mata
  • tidak bergumpal atau comot
  • tiada silikon

dekat bawah ni adalah hasil selepas menggunakan alfar maskara. aku tak buat tutorial mekap. sebab aku bukan jenis yang buat video. huhuhu. kecuali unboxing, ha gitu. kalau korang nak tahu, bulu mata aku ni jenis yang memang susah nak lentik. 

buat lah apa pun, sama sahaja. bulu mata aku pendek. jadi, aku kena cari berus maskara yang sesuai. alfar maskara ni adalah salah satunya. 

Alfar Maskara Mudah Tanggal
bulu mata lurus

lawa tak? hehehe tak nampak comot pun. aku rasa korang pun kena cuba juga ni. kalau korang nak jadi stokis atau agen boleh hubungi 010 4210502. tak ramai lagi yang tau pasal produk ni. aku rasa korang patut ambil peluang untuk menjadi penjual terawal dan keuntungan yang lebih banyak! 

Alfar Maskara Mudah Tanggal

info alfar maskara
instagram : alfar maskara

Post a Comment

1 Comments

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.