Wednesday, September 5, 2018

Lirik Lagu Lane Lain Line K-Clique

Mieza S | 9/05/2018 11:53:00 AM | 1Comments |
Lirik Lagu Lane Lain Line K-Clique
sumber : youtube

azree
lain macam ni lain macam tu
gangguan yang bising kini mula diam membisu
lain macam ni lain macam tu
gangguan yang bising kini mula diam membisu
lain macam ni lain macam tu
gangguan yang bising kini mula diam membisu
lain macam ni lain macam tu
gangguan yang bising kini mula diam membisu

azree
salam kapal baru ikut rentak
cara muzik kami jauh kalis borak
clique lama diam kini dah mencorak
baik tunduk pejam akal mendongak
bodoh bersorak mati serentak
ni cara jalan untuk berkawan
kenal mana rendah diri
untuk sehati gelar hebat
tapi guna cara langsi salah lansi
takut berdiri risau
mata silau perlu kipas
kalah malu sekarang diri kipas
ni simple

syahmin
diam sesaat
jangan silap suluh di dalam gelap
buat cepat
nanti yang lain buat
bising banyak kuat
di depan what
di belakang what
ini semua what
tiada siapa buat
bagus kita buat
ini hal ni tau hal abis kau tau
bukan aku mau tiada siapa mau
jadi kami mau kami bagi tau
siapa siapa tau tolong cari yaw
pesan dia yaw kami bagi kau
kalau dia mau tolong bagi tau

ikhwan
laju otak ku berfikir
dari luar kemampuan
ku angkat dua tangan
bukan minta perhatian
siapa sangka diperhati
bilaku mula gerakan
seakan aku akan tumbang
di hujung pengkalan
gong bunyi keramat
pena ku semakin padat
lakaran bumi jiwa berentap
ingin capai matlamat
mereka rebutkan tempat
tapi aku paling cepat
mereka kan baru merangkakkan
K-clique sudah melompat
berrahhh

azree
lain macam ni lain macam tu
gangguan yang bising kini mula diam membisu
lain macam ni lain macam tu
gangguan yang bising kini mula diam membisu
lain macam ni lain macam tu
gangguan yang bising kini mula diam membisu
lain macam ni lain macam tu
gangguan yang bising kini mula diam membisu

hairi
dah lain tengok ni
dah lain tengok tu
dah banyak bunyi ni
bawa turun la lain tu
macam macam line main
macam macam handsign
sini banyak line
semua sign boleh main son
say
302 my hommies
straight killer
budak baru baru
baru nak feel iller
bukan og belum og
tapi semua ada giler
mari cuba bila bila
jangan malu sila sila

siddek
ku mula kau diam
bisa ku tak tayang
gerak kau ku padam
dakwat ku berkembang
yang datang berpedang
ku sambut ku salam
ku dengan pegangan
setan pun ku tendang
gerak kami ada nisbah
kena pandai tambak tolak
baru jumpa
jangan diukur k-clique
tahap apa
sehebat dewa dewa pun
takkan sembah
barisan ku tegak
di depan tentera bernama
sebaris tenaga bergabung
cakaran harimau
terparut diminda
berajakan si lidah
hasilnya binasa

fareed
godaaam
3am in the morning
realistically unfold
perfect timing
8 baris ku dah diss?
K-clique kombinasi
dari sini KK City
jab jab jab back
we're back
holla back
step back
puh puh puh!
kita comeback
hold up wait took a break
sama kit kat ramai noisy
fareedpf aint done yet
metaphora api
c3h8 knowledge
savage mode
impiana hotel
exchange knowledge
street with BadTheHood
full of quotes
memo kitta demo man
fuck yo quotes
fully loaded PF clip
fastidious Bbborneo flow
nah puh puh puh
itu lah tuuw

lain macam ni lain macam tu
gangguan yang bising kini mula diam membisu
lain macam ni lain macam tu
gangguan yang bising kini mula diam membisu
lain macam ni lain macam tu
gangguan yang bising kini mula diam membisu
lain macam ni lain macam tu
gangguan yang bising kini mula diam membisu
lain macam ni lain macam tu
gangguan yang bising kini mula diam membisu
lain macam ni lain macam tu
gangguan yang bising kini mula diam membisu

1 comment:

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.

© Copyright 2017 | ALL Right Reserved to Owner. Re-edit by Sehijau Blog RA.