Cuti Hujung Minggu

Cuti Hujung Minggu
Sumber gambar : google
Jumaat lepas aku adalah pekerja yang bekerja separuh hari untuk melunaskan janji bersama teman. Tiga hari dua malam yang sangat seronok dan tidak ada satu waktu yang kami berehat sepanjang tempoh itu berlangsung. 

Percutian kami berjalan dengan indah dan baik tanpa ada gangguan dari mana - mana pihak. Cuti yang cuma dua malam itu, aku rasakan terlalu lama kerana setiap waktu diisi dengan perkara yang bermanfaat.

Kami melawat kebun buah, kami melawat ternakan kambing, kami 'race' ATV, kami menghabiskan sesi bergambar persis model di pantai walau matahari tegak atas kepala, kami melawat muzium nelayan, kami bercanda bersama burung unta. 

Hey, aku menghabiskan hujung minggu aku dengan perkara bermanfaat! Entri seterusnya aku akan kongsikan beberapa keping gambar dan pengalaman menarik. 

Bulan April adalah bulan gila setelah aku menghabiskan Mac yang membosankan kemudian diserikan dengan percutian dipenghujungnya. Ada lagi dua trip bersama MyHikingBuddies 'takkan terpisah' pada 15 April dan 28,29 April.

Aku tak sabar menunggu hari itu. Trip ke air terjun pelangi untuk kali kedua dan jerangkang waterfall. Semoga hari - hari April aku tersusun indah. 

Post a Comment

2 Comments

  1. Seghonok aih.. kak shaz baru keluar dari sepital. Ntah nya bila ade masa bcuti. Hehe

    http://www.byshaz.blogspot.my

    ReplyDelete

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.