Tahun Baru 2018 - Mieza S Mieza S: Tahun Baru 2018

Tahun Baru 2018

January 10, 2018

Tahun Baru 2018

Tahun Baru 2018
Dah sepuluh (10) hari berlalu meninggalkan 2017 dibelakang, dan takkan mungkin berulang kembali. Rasanya masih belum terlambat kalau aku nak ucap selamat tahun baru kepada semua terutamanya pengunjung setia KanvasDakwat. Jarang lah aku menulis ucapan panjang untuk entri tahun baru, sekadarnya cuma. Seperti ucapan pendek dan azam baru. 

Tapi kali ini beza. Beza benar. Walaupun tahun 2017 tidak lah seindah mana, aku perlu akui betapa aku rindukan tahun - tahun sebelum - sebelum nya lagi. Yang sudah jauh aku tinggal. Seolah aku mahu mengulangi zaman myspace. Huh! Kelakar. Dan aku tak tahu kenapa aku memilih tahun itu. Entahlah. Aku tak tahu apa yang aku rindukan zaman myspace. Aku cuma tahu, aku sedang memberontak diam mahu aku mengingat kenangan - kenangan yang tak pernah melekat lama dan kekal. 


6 comments:

  1. Selamat tahun baru Mieza..terus melangkah jauh ya...bissmillah :)

    ReplyDelete
  2. biarkan ia kekal dalam memori,pandang ke hadapan dan teruskan langkah,Selamat tahun baru kecik .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyaallah kak Sue. selamat tahun baru jugak ^_^

      Delete
  3. Happy New Year!
    All the best ! Ohhhoooo, zaman MySpace, friendster bagaii eh..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah kak zaman tu la. hahha zaman muda2 kata org

      Delete

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.