8Share Dah Luput - Mieza S Mieza S: 8Share Dah Luput

8Share Dah Luput

September 19, 2017

8Share Dah Luput


8Share Dah Luput

Setelah beberapa ketika, akhirnya expired sudah duit dalam akaun 8share aku. Hahaha. Entah berapa bulan aku tak bukak dan share. Sebab aku rasa macam bosan gila nak share. Lagipun earning bapak susah nak naik. Macam malas je. Sebab tu lah aku berhenti main 8share. Duit dalam akaun? Adalah dalam 40lebih macam tu. Hilang? Hilang lah. Sadiskan. Sepatutnya dia remind aku. Bagi notis or something. Mungkin ada kot, aku yang tak perasan. Ha entahlah. 40 je. Macam tahik gigi. hahahha Kbye. Aku menulis entri ini sewaktu hujan sedang turun dengan lebat. 

1 comment:

  1. sabar jelah bila kena camtu. mungkin ada rezeki di tempat lain

    ReplyDelete

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.