Baju Kurung Raya 2016

Baju Kurung Raya Pilihan 2016 

Baju Kurung Raya 2016

Tahun ni rasa seronok sangat. Tapi kalau aku cerita, mesti kau orang gelakkan aku. Dah besar panjang pun mak bapak belikan baju. Kan kan? Yela, aku belum kerja lagi. Nak buat macam mana. Seperti tahun - tahun sebelumnya, ayah aku belikan baju raya. Berbeza dengan tahun ni. Ternyata, aku dapat beli baju raya sendiri pakai duit aku. Weeee. Walaupun harga baju tu bukan lah level che ta yang berharga ratusan dan ribuan ringgit, aku tetap bahagia. Heeee. Tahun ni juga, merupakan kali pertama aku beli baju raya dekat online. Kalau tak mesti beli dekat kedai. Aku pun tak tahu macamaman aku boleh letak sepenuh kepercayaan. Mana lah tahu kan. Tiba - tiba je dah dekat nak raya baju tak sampai - sampai pula. Gambar dekat atas merupakan bau yang aku tempah sebelum raya. Dekat bawah pulak, yang aku pakai masa raya pertama. Taaadaaaaaaaaaaa ......................


Baju Kurung Raya 2016

Cantik tak? Tahun depan nak raya boleh lah tempah awal - awal dekat Baju Kurung Murah Gile. Tak menyesal pun aku order! Aku pilih baju tu sebab warna dia lawa. Aku terasa macam tak pernah ada baju kurung warna hijau terqoise sebelum ni. Sekarang pun memang pattern baju ada zip. Kan kan? Confident pun rasa macam ada. Hehehe. Sebab baju tu lawa bila aku pakai. Baju tu yang lawa, aku biasa - biasa jelah. Hahaha. Akak tu pun friendly, rajin layan karenah customer dan tak sombong pun :) Terimakasih kak.

Baju Kurung Raya 2016

Baju Kurung Raya 2016

Post a Comment

0 Comments