Rumah Api Terbakar

Rumah Api Terbakar

Rumah Api Terbakar

Tengah scroll newfeed ternampak Buku Jalanan share berita Rumah Api Terbakar. Hmm, terkejut jugak. Lepastu tiba - tiba macam nak jadi ditektif. Bukan nak menyelesaikan masalah. tapi sekadar nak menunjuk jari siapa yang bersalah. Maksud aku, daripada gambar ni rasa macam ada orang sabotaj. Kan? Conan pernah ajar aku dalam cerita cartoon dia. Huhuhu. Apa pun #solidaritirumahapi . Daripada komen - komen yang terdapat di facebook. ada yang kata si polan si polan. Aku tiada disitu. Ini je aku mampu. Share berita Rumah Api Terbakar dalam blog aku. Mungkin sumbangan - sumbangan kecil juga boleh dibuat bagi pihak aku jika tidak keberatan, insyaallah.

Rumah Api Terbakar

Rumah Api Terbakar

Rumah Api Terbakar

Rumah Api Terbakar


Rumah Api Terbakar

Rumah Api Terbakar

Sejam yang lepas sebelum entri ini ditulis, Man Beranak memuat naik status di bawah :

'Terima kasih untuk sumbangan. Hari ini berjaya terkumpul rm550 untuk fix Rumah Api yang costing rm5-6k' - Man Beranak

Pada sesiapa yang reti wiring sila contact dengan Man Beranak terus. Atau pada sesiapa yang nak membuat sumbangan dan menghulurkan bantuan untuk Rumah Api juga boleh bank in kan kepada :

Yazman Bin Yahya
Maybank 
1620 4904 6957

Post a Comment

0 Comments