Jubah Lelaki Moden Trend Terkini - Mieza S Mieza S: Jubah Lelaki Moden Trend Terkini

Jubah Lelaki Moden Trend Terkini

April 25, 2016

Jubah Lelaki Moden Trend Terkini 


Jubah Lelaki Moden Trend Terkini

Tak sabar sangat sebenarnya nak cerita pasal Jubah Lelaki Moden Trend Terkini . Bukan apa, sekarang ni macam - pacam patern ada. Ada yang ke laut. Sebab kan ke laut, jadi viral. Akhirnya dapat populariti percuma. Wah. Senang sangat nak naikkan jenama kan. Tapi ni lain tau. Memang sesuai sangat kalau lelaki pakai. Raya kan nak dekat. Tapi sebelum cerita pasal Jubah Lelaki Moden Trend Terkini , habiskan puasa dulu tau. Jangan kalang  kabut sangat. Hehehe. 

Kelab Blogger Ben Ashaari telah berpeluang untuk berjumpa sendiri dengan pemilik Jubah Lelaki Moden Trend Terkini  yang bakal menggegarkan Malaysia. Silap - silap ke luar negara. Kau apa tau? Mengutuk je. Hmm. Kalau kau pakai jubah lelaki lelaki trend terini, mesti makwe - makwe tak berkedip pandang kau. Silap - silap Amran Fans pun jeles.

Jubah Lelaki Moden Trend Terkini

Jubah Lelaki Moden Trend Terkini

Cantik kan? Mesti rasa teruja kalau pakai. Cantik kot. Dilengkapi dengan zip. Mudah je. Tak semua jubah lelaki trend terkini ada zip macam ni. Selalu jubah perempuan je ada kan? Raya nanti kau bergaya lah pakai jubah lelaki trend terkini. Mesti raya nanti akan jadi lebih bermakna. Nak beli tak? Ke nak tambah pendapatan ke jadi agen dropship? Masyukk. So ini keterangan penuh kalau kau nak beli atau nak jadi agen dropship. 

Hari Terbuka Jubah Lelaki Moden Trend Terkini 

Mereka yang berminat untuk menjadi agen dropship bagi Jubah Lelaki Moden Trend Terkini , anda dijemput hadir ke majlis seperti butiran di bawah : 

Tarikh : 30 April 2016 & 1 Mei 2016
Masa : 10 Pagi - 8 Malam 
Lokasi : Alam Avenue 2, Seksyen 16, Shah Alam

Kadar keuntungan yang menarik bagi agen, bermula dari 20% sehingga 50%. Agen boleh membuat PRE-ORDER bermula 30 April 2016 dan stok dijangka tiba pada 1 Jun 2016.

Harga Jualan

Harga jualan bagi koleksi jubah dan kurta bermula RM109 sehingga RM229.
Terdapat tiga (3) koleksi jubah dengan sepuluh (10) pilihan warna untuk setiap satunaya.
Terdapat satu (1) koleksi kurta moden dengan sepuluh (10) pilihan warna. 
Saiz bermula dari S sehingga XXL.

Jubah Lelaki Moden Trend Terkini

Yang paling bestnya ada satu projek hebat bersempena dengan hari raya yang bakal menjelma nanti. Satu kolobrasi akan dibuat antara Jubah Lelaki Moden Trend Terkini dengan Hafidz Roshdi.

Jubah Lelaki Moden Trend Terkini

Jubah Lelaki Moden Trend Terkini

Jubah Lelaki Moden Trend Terkini

Jubah Lelaki Moden Trend Terkini

Jubah Lelaki Moden Trend Terkini

Info Lanjut 

Instagram : Jubah Lelaki Moden Trend Terkini

3 comments:

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.