Kecik Hyper Act Persis Siapa? - Mieza S Mieza S: Kecik Hyper Act Persis Siapa?

Kecik Hyper Act Persis Siapa?

February 02, 2016

Kecik Hyper Act Persis Siapa?


Kecik Hyper Act Persis Siapa?


Ini bukan entri mengata, ini cuma entri suka - suka. Jujurnya selepas Ronie keluar dari Hyper Act, aku tak pernah ambil pusing siapa mengganti atau diganti. Bukan urusan aku. Lagu - lagu mereka pun bukan aku ambil kisah. Kalau sedap aku download. Itu pun download, tapi sekali lagi aku tak pernah ambil peduli siapa kepunyaan lagu. Sampai lah saat ini, aku dah terpaku. Persis Fynn Jamal!


 Kecik Hyper Act Persis Siapa?

Ya. Sungguh -- Aku tak main - main. Macam mana Fynn Jamal keluarkan suara, saat tu dah buat aku terpaku, macam tu lah bila aku dengar Kecik ni menyanyi. Mesti nak tengok je dia nyanyi. Tapi puncanya bukan dia seorang yang  buat aku tertarik nak gam mata pada skrin. Tapi sebab kesuluruhan kumpulan dia. Memang terbaik. Semoga terus sukses. Semoga doa - doa kalian yang pernah mengundang nama nya, akan dibawa terbang bertemu Tuhan dan terkabul. 

4 comments:

  1. Fynn Jamal??

    Tak. Tak sama langsung.

    Mana ada sama.

    No no.

    ReplyDelete
  2. macam vokalis l'arc~en~ciel la Hyde namanye. dua2 sama saiz kecik. tak caye cer google

    ReplyDelete
  3. suara Kecik mmg sama dengan Ronie... takde beza. terbaikk

    ReplyDelete

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.