Friday, December 4, 2015

Cara Aku Nak Bahagia

Mieza S | 12/04/2015 02:53:00 PM | 4Comments |


Cara Aku Nak Bahagia


Cara Aku Nak Bahagia


Orang macam aku ni senang je nak bagi bahagia, kalau tengah sedih atau kecewa. Aku cuma perlu ke suau tempat yang buat aku tenang. Kat mana? Contohnya tempat tinggi yang boleh tengok pemandangan cantik, tempat sunyi yang boleh aku menjerit, bawak aku tengok orang baca puisi. Dan paling penting buku. AKu cuma perlu baring di atas katil, sambil menikmati buku yang aku suka. Itu lah bahagia aku.


Cara Aku Nak Bahagia

4 comments:

  1. woaah.. suka baca buku ya.. CT da kawan suka cenggini jugak =)

    ReplyDelete
  2. singgah + follow sini.. :)

    jemput join segmen shawal.. ^^v

    http://akubukaninnocent.blogspot.com/2015/12/SegmenBlogwalking.html

    ReplyDelete

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Copyright 2017 | ALL Right Reserved to Owner. Re-edit by Sehijau Blog RA.