Peringatan Penting



Peringatan Penting


Peringatan Penting | Assalamualaikum. Semenjak berlakunya jerebu macam - macam isu yang timbul. Ini termasuklah isu mh370, mh17 dan isu di Mina kes kren runtuh tempoh hari. Semuanya dikaitkan dengan illuminati. Hmm. Kau percaya? Aku percaya walaupu 50/50. Kita dah dekat akhir zaman. Tinggal berapa detik je lagi nak sampai kiamat tu. Disini aku kongsikan 7 cara yang digunakan oleh Yahudi Illuminati untuk membunuh manusia, 


1. Suntikan. (Setiap suntikan yang diberikan oleh jururawat contohnya seperti Gardasil, HPV, FluMist; Fluad, CDC dan sebagainya terdapat bahan kimia yang beracun dan juga virus yang telah diklonkan untuk membunuh. Elakkan dari mendapatkan sebarang suntikkan).

2. Flouride. (Air Minuman kita telah dicampurkan dengan flouride kononnya untuk menguatkan gigi tetapi sebenarnya merupakan racun. Oleh itu cubalah minum air mineral yang tidak mengandungi flouride).

3. Chem Trails atau disebut pembenihan awan. (Terdapat banyak kandungan bahan kimia seperti mercury, aluminium dioxide dan borillium yang disemburkan di langit kononnya untuk menurunkan hujan tetapi kandungan kimia seperti mercury boleh meracuni tubuh badan, air dan tumbuhan. Oleh itu cubalah sedaya upaya anda untuk sentiasa membersihkan tubuh anda dan kurangkan aktiviti luar sekiranya anda terjumpa Chem Trails iaitu bentuknya seperti jalur putih di langit ).

4. Ubat-ubatan. (Setiap ubat yang dihasilkan oleh syarikat yahudi seperti GlaxoSmithKline (GSK), Bayer, Baxter, Merck, CDC dan sebagainya telah dicampurkan dengan bahan beracun. Oleh itu amalkan mengambil herba semulajadi untuk berubat).

5. Pewarna dan Pengawet makanan. (Makanan segera seperti Mcdonald, Kentucky, Starbucks, Coca Cola dan sebagainya telah dimasukkan bahan tambahan yang amat merbahaya (Contohnya seperti : Aspartame, High fructose corn syrup, Amino Sweet, dan banyak lagi bahan kimia yang bahaya).
 Oleh itu elakkan makanan segera atau dalam tin. Amalkan makanan yang dimasak di rumah.

6. GMO - genetically modified organism. (Makanan Terubahsuai Genetik melibatkan pemindahan gen-gen dari haiwan dan juga tanaman bagi memberikan ciri-ciri yang dikehendaki contohnya seperti jagung, soya, tomato, jambu, gula, betik dan sebagainya. Kajian menunjukkan bahawa seekor tikus yang dipaksa makan makanan GMO telah mati dalam masa 2 minggu. Syarikat yahudi MONSANTO bertanggungjawab dalam menyebarkan makanan GMO ke seluruh dunia. Oleh itu cubalah amalkan makanan Organik atau semulajadi).

7.HAARP (High-frequency Active Auroral Research Program). - Iaitu menggunakan teknologi untuk mengubahsuai cuaca sehingga berlakunya banjir kilat, jerebu, puting beliung, tsunami, letusan gunung berapi dan gempa bumi. Tahukah anda bahawa tsunami 2004 adalah kerja-kerja Yahudi?




| Peringatan Penting

Post a Comment

2 Comments

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.