Panty Liner Serba Guna






Panty Liner Serba Guna


Panty Liner Serba Guna | Assalamualaikum. Maaf menghilang. Entri ni dah tergendala dua tiga hari. Wifi sudah limit ya di rumah. So, kena tunggu masuk kolej balik baru boleh update. So, harini saja nak kongsi. Jangan rasa entri ni annoying pula. Aku Cuma nak share, mana tahu berguna juga untuk korang kan?

Nampak tak sit motor yang basah kena hujan. Masa ni aku pakai seluar warna ungu. Kalau duduk memang nampak. Aku keluarkan tisu. Lunyai tisu tu sebab nipis sangat. Kawan aku suruh aku keluarkan panty liner. Aku masa tu malu. Tak pernah – pernahnya aku nak buat kerja macam ni. Tempat public pula tu. Malu oiii.


Panty Liner Serba Guna

 

Dia guna panty liner tu untuk lap air hujan. Tak sangka. Aku tahu panty liner tu menyerap, tapi tak pernah dibuat orang pula kan.


 Ini adalah hasilnya. Memberangsangkan. So, panty liner ni macam tisu juga J | Panty Liner Serba Guna

Post a Comment

0 Comments