SABUN MARINE ESSENCE (SABUN KETIAK) - Mieza S Mieza S: SABUN MARINE ESSENCE (SABUN KETIAK)

SABUN MARINE ESSENCE (SABUN KETIAK)

June 23, 2015


SABUN MARINE ESSENCE (SABUN KETIAK)


SABUN MARINE ESSENCE (SABUN KETIAK) | Sabun Marine Essence atau lebih dikenali dengan nama sabun ketiak, bewarna hijau merupakan sabun organik dan dijamin keberkesanannya.


Sabun Marine Essence sesuai untuk

  • Ketiak berbau
  • Bau badan
  • Celah ketiak , leher, lutut dan kelangkang yang gelap
  • Eczema
  • Kulit sensitif dan ruam pada badan
  • Jerawat



SABUN MARINE ESSENCE (SABUN KETIAK)


KELEBIHAN SABUN MARINE ESSENCE 
  •  Memberikan kesegaran badan yang berpanjangan
  •  Mengurangkan bau badan akibat bakteria pada peluh
  •  Mengembalikan kelembapan kulit dan tidak berminyak
  • Menghilangkan kesan parut dan regangan kulit (stretch mark)
  • Membantu kurangkan masalah jerawat pada belakang badan
  • Menghilangkan kesan daki  pada tempat-tempat seperti ketiak, siku dan buku lali
  • Memutihkan kawasan yang mudah gelap seperti ketiak dan tengkuk
  • Mengurangkan gatal-gatal pada badan akibat eczema
  • Mengurangkan rekahan pada kaki
  • Mengecutkan jerawat pada badan dan muka
  • Menghilangkan tompok hitam pada celah badan seperti celah ketiak, celah peha dan celah leher
  • Mencerahkan kulit badan


SABUN MARINE ESSENCE (SABUN KETIAK)


BAHAN KANDUNGAN SABUN MARINE ESSENCE 

Garam Buluh
  • Sumber kaya dengan mineral dan antioksidan untuk kulit.
  • Anti-bakteria, anti-alergi, anti-keradangan.

Pheno-SFE TM (Ekstrak The Pu-erh)

  • Terkenal dengan antioksidan dan sifat-sifat pemulihan untuk menghapuskan radikal bebas yang berbahaya daripada merosakkan sel-sel kulit. (Anti penuaan)
  • Memperbaiki dan memperbaharui sel-sel kulit dengan menjaganya agar tetap sihat dan muda untuk masa yang lebih lama.
Ekstrak Liquorice
  • Mengurangkan perubahan warna kulit dan bintik-bintik hitam.
  • Mencerahkan pigmentasi kulit.
Minyak Tea Tree
  • Anti-bakteria, anti-kulat.
Vitamin E
  • Antioksidan, anti-penuaan.
  • Menyembuhkan kulit yang bermasalah dan rosak dengan berkesan.
Gliserin
  • Tidak mengeringkan kulit. Sebaliknya, ia menarik kelembapan daripada udara ke dalam kulit merupakan pelembap kulit yang  terbaik.
Aloe Vera
  • Kebolehan untuk menyembuhkan dan merangsang pembaharuan sel-sel kulit pada kulit yang bermasalah.

Cara Penggunaan: Basahkan sehingga berbuih. Kemudian sapukan kepada kulit. Bilaskan dengan air sehingga bersih.
Cara Penyimpanan: Simpan di tempat dingin dan kering. Letakkan di tempat yang kering selepas digunakan.
Sesuai untuk semua peringkat umur. Bayi, kanak-kanak, orang dewasa dan warga tua. Sabun Marine Essence dirumus khas untuk menyihatkan, melembapkan dan meremajakan kulit. Ia diperkaya dengan antioksidan dan minyak asli untuk memberikan manfaat yang terbaik untuk kulit anda. Sabun Marine Essence memanjakan kulit anda sambil menghidratkan dan melembutkannya. Kulit terasa selembut sutera apabila disentuh.
Diinspirasi daripada bentuk organik kerang laut dengan haruman yang menawan, Sabun Marine Essence pasti merangsang anda menggunakannya setiap hari.

TESTIMONI
SABUN MARINE ESSENCE (SABUN KETIAK)

SABUN MARINE ESSENCE (SABUN KETIAK)

SABUN MARINE ESSENCE (SABUN KETIAK)


SABUN MARINE ESSENCE (SABUN KETIAK)

SABUN MARINE ESSENCE (SABUN KETIAK)




Korang memang rugi sangat kalau tak cuba. Lagipun tak kan korang sanggup berhari raya dengan muka yang penuh berjerawat??? Mak aku sendiri sampai harini masih pakai sabun marine essence. Katanya bagus. Jeragat dia yang dah bertahan lekat kat muka semakin hilang. Sebelum ni macam macam sabun dah guna tapi tak menampak kan hasil.  Ternyata, sabun marin essence ni tak mengecewakan !!! Dah la wangi. Termgiang ngiang selalu.
Untuk tempahan boleh ws 0173574719 !!! 
Hari ini, kalau tak bila lagi ??? Korang yang rugi !! SABUN MARINE ESSENCE (SABUN KETIAK)

1 comment:

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.