Tahi Punca Rambut Busuk







http://kanvasdakwat.blogspot.com/2015/05/tahi-punca-rambut-busuk.html


Tahi Punca Rambut Busuk | Assalamualaikum. Harini tergerak hati nak kongsi apa yang aku rasa. Ni cuma pendapat. Tahi punca rambut busuk. Pelik juga tajuk entri aku. Berkobar kobar tak nak habiskan setiap inci ayat aku ni? Sabar sabar. Nak kata aku buat kajian tidak pun. Tapi aku buat pemerhatian yang tidak terperinci. 



http://kanvasdakwat.blogspot.com/2015/05/tahi-punca-rambut-busuk.html

Betul ke tahi punca rambut busuk? Aku pun tak pasti sangat. Tapi setiap kali lepas aku shampoo rambut lepastu buang air besar tanpa menutup kepala aku, mesti rambut aku jadi cepat busuk dan masam walaupun baru 2 3 hari yang lepas aku shampoo.


Dulu masa aku kecik - kecik aku selalu dimomok momokkan dengan tahi yang aku buang tu dilumur lumur atas kepada oleh si syaitan syaitan yang berada di dalam tandas bersama sama aku ketika aku membuang air besar tanpa menutup kepala. Mungkin sebab tu lah rambut yang aku baru shampoo tu cepat benar busuk dan masam seolah olah macam aku tak shampoo. 



http://kanvasdakwat.blogspot.com/2015/05/tahi-punca-rambut-busuk.html


Lain pulak ceritanya kalau aku buang air besar lepastu tutup atas kepala pakai kain ke tuala dan sebagainya. Lama rambut aku wangi dengan haruman shampoo. Betul ke ? Patutlah masuk tandas kena tutup kepala. Rupanya adab dalam Islam. Sebab tu kalau masuk tandas tak tutup kepala, rambut aku busuk. Indahnya Islam | Tahi punca rambut busuk.





Post a Comment

4 Comments

  1. eh, eh, betul ke ni? haha, tak pernah pulak buat pemerhatian macam tu..

    ReplyDelete
  2. tak tahu pulak..tapi memang adab masuk toilet tutup kepala kan.

    ReplyDelete
  3. baru tau, selalu juga tak tutup kepala masuk toilet, haha

    ReplyDelete

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.