Sambutan Raya Kelab Phocus :) - Mieza S Mieza S: Sambutan Raya Kelab Phocus :)

Sambutan Raya Kelab Phocus :)

August 20, 2013

Pukul 8 tadi aku boleh rilek rilek main pezbuk diiringi senda tawa dengan roommate tersayang. Lepastu kengkabut lah siap. Memang selekeh sakai je aku. Pakai baju kurung lepas tu kat dalam pakai lagi seluar track. Malu malu. Tapi kaver je tade sapa nampak pun. Hahhaa. Sebab aku ada kawad pukul 10 malam. 


Aku pun tatau nak cerita apa sebenarnya.  Sebab aku tak tahu nak mula dari mana. Actually masa aku sampai aku ingat aku paling lambat. Hahhaa, tapi ada lagi yang lambat. :) 


Aktiviti ni sedikit sebanyak buat orang macam aku yang pemalu ni ade sedikit keberanian untuk bergaul. Maklum lah saya tak lawa macam awak. Tak hot. Saya biasa biasa saja. hahahah. :D . Oke bosan. !


Okayy, doa dibaca. Sesi makan sampai lebam. Kebetulan sebelum turun tu aku nak pekena maggi tomyam. Makanya aku kenyang :( Tak dapat nak tambah. Aku dah lama tak makan kuah lodeyh tu !! Gerammmmmmm. Tau x??? Menyesal gila !!!! 

Pakai baju biru yang comel tu lah presiden kitorang :)
Comel tak comel tak? Hahhaha. *pujian ikhlas :D



Dari kiri Wan, Kak zana, ..... , Syed, Kak Syaza, Syahmi :) 






Nampak tak? Waktu entri ni ditulis aku mengenangkan nasi impit dengan kuah lodeh :'( Lapa benorrrrr



Wan, Syahila :)

Dahku nak bergambar dengan beliau. Tapi malu nak menyatakan hasrat hati. Puihh. Hahhaa. Niat terkubur :) Padan muka anda :) .Okay sekian. Nak ucapkan selamat hari raya maaf zahir batin buat semua exco phocus, apprentice phocus dan ahli phocus uitm segamat :) . Terima kasih sebab membina ukhuwah yang indah dalam persahabatan. <3 Semoga kalian akan terus sucsess. 


3 comments:

  1. bestlea masih menymbut raya... huk2,..teman udah abes raya dah.. huk2

    ReplyDelete
  2. hensem2 comel2 kawan2 awk yee..heheh

    ReplyDelete
  3. Event nampak meriah... Mkn je x brape hendak psl dh kenyang yeee..?

    ReplyDelete

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.