TIMELINE!

ya allah sakit hati sangat tiba-2 je profile become timeline. memang rasa macam nak benci dekat zubek benx sampai aku mati. ni semua sebab dia. dialah penyebab yang aku rasa paling sesuai untuk dipersalahkan! 
tengok ni. baca sampai lebam! 

Ready to publish your timeline?Remember: Your timeline goes live on May 17. This gives you a chance to review what's here, highlight or hide whatever you want, and even add new social apps. Learn more.
eiii. marahnya. macam nak menitik air liur nengok zubek ni asyik tukar-2 surface facebook. tahu lah nak untung lebih. tahu lah programmer terhebat. tapi yang tanggung nye kan aku. sob~ . kesat air liur. nak nangis mengadu dekat emak di atas semua yang terjadi. tapi takod emak ku tak paham apa-2. lagi bertambah meroyan. hahhaa.
dah. malas na membebel pasal bende tak ada guna ni. bukan dapat give away pon. hahah :p. sapa nak tahu aku kan da kemaruk dengan contest n giveaway, siyez >< . ta tipu. huhu/ so sape-2 yang buat contest uh bagi lah tahu aku k? aku nak join dengan sepantas nye. wakakakk. k lah. na smbung buat kerja amal. daaaaaaa

Calling all Malaysians! Share your inspiring stories and be inspired by others at #ProjectListen.

Post a Comment

0 Comments