ALHAMDULILLAH

kepada semua pembaca setia belog aku *perasan* -sorang-2 je manaip nye. haha . WE lah! actually aq exam memang tak habis lagi. ada lagi 2 paper, paper sains, FOP (fundamental of programming) and  PDT (programming development tools). ha? subjek apa ni weyh? FOP and PDT ni subjek untuk pengaturcaraan komputer je beb. aku sekolah VOKASIONAL. sorry, aku tak pandai macam kaw doe. sekolah sains bagai. agagaga.

tapi please jangan kutuk. aku sekolah vokasional ke ape ke janji aku pon menimba ilmu jugak. kan kan? teacher maths aku da bagi marks untuk maths. dan aku sangat gembira lepas je dapat tengok sekilas markah tu. tak terkata kegembiraan aku :) . aku tak percaya aku boley dapat A- ,, (k fine kaw lagi hebat A+ kan kan?) tak kisah lah aku dapat A- ke A ke A+ ke janji aku berbangga dengan diri aku sebab aku berjaya dapat apa aku nak. padahal ujian haritu aku dapat cukup-2 takat lulus je kod. pat puloh lebih.

TAHNIAH! haha kelakar nya. aku ucap tahniah dekat diri sendiri. lepas ni tak kisah la macam mana sekalipun aku study sama ada dengan cara aku pegang buku then tidur ke apa ke. janji buku ada dengan aku. baca tak baca lain kira. sebab aku cuma nak kualiti bukan kuantiti. sebab aku sedar aku bukan budak pandai macam orang lain. aku baca banyak pon apa jelah yang masuk. jadi biar lah aku baca sikit-2 pon janji yang sikit tu aku paham dan ingat.

cuma sekarang ni aku masih tak mampu nak scor BI, SN, FOP. siyez. BI aku lemah. SN aku jangan cerita lah kan. kasi buku depan mata pun aku blurr mana nak carik jawapan. FOP pulak. aku ta reti nak pikir banyak-2 serabot otak. -..-'

cuma aku harap sangat, time SPM nanti ALLAH mudahkan jalan untuk aku. amin~ 

Post a Comment

0 Comments