Review Follower 888




Hye hye hye. Apa habaq? Ceh loghat plok dah. Kecik baru selesai hupdate sponsor-sponsor yang baik hati untuk GA yang bakal dilangsungkan sekiranya penye ponser ramai :) Alhamdulilah setakat ni ramai yang sudi >.< . Baik hati korang. Dok blogwalking dan follow segmen usha follower jap. Eh, cun pulak nombor ni kan. 888. Sory bukan nombor ekor okay.


Kecik dah pon selamat follow beliau. Mungkin beliau masih newbie :) Ni header yang digunakan beliau. Gambar kesayangan :) Semoga berkekalan hendak Nya. 

tekan s i n i untuk terjah !

Tertarik untuk kecik godek-godek belog beliau. Mata tertancap pada sebaris kata yang digunakan pada header beliau. "Hidup tak selalunya indah, tetapi yang indah itu tetap hidup menjadi kenangan". Ye, kecik tertarik dengan ayat ni. Buat kecik teringat pada sebuah kehidupan yang sedang kita jalani sekarang. 


Tapi sebelum tu *alaa tomeyy tomeyyy budak kecik ni. Woi budak jadik adik angkat kecik jop. Hahhaa, Kasar bahasa eh? Marah plak mummy kang :p Mereka telah melayari bahtera perkahwinan selama 7 tahun lebih dan dikurniakan seorang anak lelaki yang comel. Mudah-mudahan anak itu akan membesar menjadi seorang yang berguna kepada negara dan menjadi anak yang soleh :)


Makcik ni, eh tak. Akak ni memang suka memasak. Jadi sesiapa yang nak belajar masak tanya nye A k a k E d l i e z a kita ni. Insyaallah dia membantu :) , Boleh jadi kawan baik dengan kecik ni. Belajar resepi dengan beliau. Huhuuhu , kecik kan dah na kawen. *yerkkk. gatal ! Oke guraw je lah ^_^ , okay korang, korang ramai-2 blogwalking A k a k E d l i e z a untuk merapatkan ukhuwah sesama rakan blog. Semoga hapy blogging <3


Post a Comment

1 Comments

  1. thank you very.. very... very... very... much dear.... *wink.. wink... a very big hug for u...

    ReplyDelete

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.