Friday, February 14, 2020

Lirik Lagu Jatuh MC Syze Feat Sophia Liana

Selalu bermain cinta
Tapi kali ini aku jatuh
Tak tahu jika tulus
Tapi tak pernah cukup

Ingin selalu bersama
Mimpiku bersengkang mata
Rasa melayang bila
aku jatuh cinta

Kau lah satu
Kau pertama
Kau lah satu
Kau pertama

Ingin selalu bersama
Mimpiku bersengkang mata
Rasa melayang bila aku jatuh cinta

Bukan jahat tapi nakal
Pasang satu je memang gagal
Takde hal nak layan semua
Malam esok ulang semula

Tapi cerita dulu dah habis
Hati nyaris hilang terhakis
Kamu hadir nafas baru
Senyuman kamu buat aku

Jatuh ke dalam kamu
Aku tinggalkan kisah dulu
Ni cerita baru
Kita mula kita cuba
Semua kau sempurana
Aku kau yang punya

Yeah kamu lain
Aku dah tak nak lain
Ini benar bukan main-main

Selalu bermain cinta
Tapi kali ini aku jatuh
Tak tahu jika tulus
Tapi tak pernah cukup

Ingin selalu bersama
Mimpiku bersengkang mata
Rasa melayang bila aku jatuh cinta

Kau lah satu
Kau pertama
Kau lah satu
Kau pertama

Harapan hampir hilang
Tapi sudah ku bilang
Bila hati bersilang
Boleh nak capai bintang

Dari dulu memerhati
Langkah-langkah
Yang telah di beri
Kekeliruan turut hadir
Rasanya seperti bertemu semula
Dan itu takdir

Lepas tak di ujah
Dia pula terhegeh-hegeh
Datang ke mari
Pada mula-mula
Kau yang ku puja
Tapi lama-lama
Adakah kau ku cari

Kenapa rasa kita sebegini
Kenapa dia masih di sini
Kenapa rasanya sukar nak lari
Masih lagi rasa hati telah di gari

Bukannya tak suka
Ternyata memang
Kau yang punya
Walau tak sempurna
Itulah cinta

Selalu bermain cinta
Tapi kali ini aku jatuh
Tak tahu jika tulus
Tapi tak pernah cukup

Ingin selalu bersama
Mimpiku bersengkang mata
Rasa melayang bila
aku jatuh cinta

Ingin selalu bersama
Bila jatuh cinta
Bila jatuh cinta

No comments:

Post a Comment

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.