Quote #49 MiezaS

Quote #49 MiezaS

Jika selama ini kau menganggap cintaku hanyalah seperti sebilah pisau yang hanya mahu membunuh jiwamu, maka kau salah. Aku adalah molekul - molekul darah yang mahu bercantum dalam batang tubuh mu agar aku kekal ada dalam dirimu meski dalam tiada

Jika selama ini kau menganggap hatiku adalah panah yang akan mematikan rasa dalam hidupmu, maka kau salah. Aku adalah keringat yang mahu mengalir dalam setiap empat kerat tulang yang kau kerahkan untuk pencarian hidup esok hari.

Jika selama ini kau menganggap aku adalah duri yang menyucuk kulitmu sehingga berbalam, maka kau salah. Aku adalah bunga yang mahu mekar dalam setiap degup nafas mu.

Jika selama ini, aku selalu salah dimatamu. maka jangan pejamkan mata dan lihat lah aku yang sedang berlapang dada. Menanti harap kau percaya aku bukan seperti anggapanmu.

Post a Comment

0 Comments