Jom Nyanyi ! Bersama Smule



Jom Nyanyi ! Bersama Smule



Jom Nyanyi ! Bersama Smule


Hai. Jom Nyanyi! Bersama Smule :) Sekarang aku dah ada hobi baru untuk melepaskan tension. Tak sangka berguna juga. Memang tangan aku selalu sangat gatal nak mend download benda entah apa - apa. Dan untuk pengetahuan, application Smule ni aku dah download dan uninstall banyak kali. Sebab tak reti guna. Lama - lama dah pandai. Sehari boleh nyanyi sampai 5 lagu. Nampak tak gedik?

Korang yang suka sangat karoke tu, download je application ni dekat appstore/playstore. Aku pun baru je download balik beberapa hari lepas. 



Jom Nyanyi ! Bersama Smule

Jom Nyanyi ! Bersama Smule


Antara paparan yang terdapat di dalam application tersebut. Jangan lupa follow aku, walaupun suara aku macam sumbang amat. Jom Nyanyi! Bersama Smule ^_^




Post a Comment

0 Comments