Thursday, June 5, 2014

Kehidupan



Kehidupan tanpa cinta dan kasih sayang, ibarat janji yang tak kan terkota ~

Wednesday, June 4, 2014

FaMieSya






Beberapa hari lepas aku turun One Utama. Jumpa kawan rapat masa dekat Uitm Segamat dulu. Dia ambik aku dekat Kepong Sentral. Lepastu kami berdua naik bas untuk ke One Utama. Actually ahli FaMieSya tak cukup lagi ahli. Sebab ada masalah tiba tiba. Apapun dia tak kan dilupakan. 5 bulan lebih juga lah tak jumpa rasanya. Semenjak aku berhenti dulu. Rindu semua kenangan dengan FaMieSya.














7 Jam lebih jugak lah kitorang bersama. Sampai dah tak tau nak cerita apa lagi. Nampak tak? Kitorang penat sebenarnya. Benda paling wajib buat bila jumpa mesti kena makan aiskrim. Sebab setiap kali makan ais krim seringgit, setiap kali tu lah aku akan ingat kenangan aku makan aiskrim dengan diorang. 



Apapun aku nak ucapkan terima kasih banyak sebab sudi luangkan masa dengan aku. Aku tak sangka yang aku akan berkawan dengan dia sampai sekarang. Aku harap, perjumpaan FaMieSya untuk kali kedua akan cukup 3 orang. Barulah sempurna FaMieSya kami :) Sayang kamu kawan : Fadhilah + Syakila <3