Tuesday, March 25, 2014

PERCAYA ATAU TAK?

Mieza S | 3/25/2014 12:07:00 PM | 0Comments |


Tajuk yang sedang jadi trend para blogger untuk mendapat ranking tinggi ialah mengenai MH370. Market gile. Kbye. 

Monday, March 24, 2014

NURSING WEAR FEEDMILK

Mieza S | 3/24/2014 09:40:00 PM | 0Comments |









assalamualaikum korang
korang pernah dengar pasal feedmilk tak? tak kann. okay, meh aku share. actually,aku baru tahu pasal 

feemilk nie. tu yang nak share tuu hehhe. feedmilk nie satu jenama baju menyusu pertama di Malaysia. baju nie direka khas untuk ibu2 menyusu. baju 

nie memang cantik sangat. nampak elegen & exclusive gituuu. biasanya baju menyusu kat pasaran tu kan tak

cantik. buruk giler. ibu2 menyusu pun malu nak pakai.





tapi baju nie memang akan menyelesaikan masalah ibu2 menyusu yay. kalau dah tak menyusu pun still boleh 

pakai baju nie sesaje. bestnyaaaa weyhhh. ada macam2 colour & saiz tau tauuuuu. haaa tak caye. Lembut gitu kaler nye, ye dok?






meh klik kat sini heheh

www.feedmilk.com 

FB : https://www.facebook.com/feedmilk 

INSTA : @feedmilk lps nie korang boleh lah share dengan ibu2 menyusu or bakal menyusu. bye

© Copyright 2017 | ALL Right Reserved to Owner. Re-edit by Sehijau Blog RA.