Logo Barisan Nasional dan UMNO ada kaitan dengan Freemason dan Illuminati?

beb, apa yang aku cakap ni langsung tak ada kene mengena sama ada aku nak jatuh kan mana-2 pihak parti POLITIK. aku cuma nak merungkai apa yang selalu ada dalam kepala otak aku. aku memang minat nak tahu semua mende yang berkaitan FREEMASON. sungguh. aku sanggop habiskan masa berjam-2 untuk meluangkan masa menanbah ilmu tentang ni. sebab aku taw aku ni insan yang masih kurang ilmu pengetahuannya. jadi aku nak orang tahu apa yang aku taw. bagi sesiapa yang dah tahu alhamdulillah. aku sekadar ingin berkongsi.


Bendera PKR?? Mungkin ada kaitan, dan mungkin tidak. Mesti dikaji balik siapa yang suruh buat bendera tersebut. Lagi pun bukti masih kurang walaupun bendera PKR terang-terang seperti logo Illuminati, seperti gambar di bawah.


aku yang masih budak sepatutnya tak mengaitkan isu agama bangsa negara dan lebih-2 lagi parti polotih yang sedang hangat. tapi aku manusia yang ingin mendalami ilmu. sama ada ilmu tu betul atau salah. aku tetap nak tahu. so kalau aku berkongsi, ramai akan kritik dan betulkan kesilapan aku.


Sebenarnya logo dacing yang dipakai itu juga dipakai oleh Freemason. Dan jika anda perhatikan betul-betul, dua dacing itu berbentuk seperti dua PIRAMID yang dilihat dari pandangan PERSPEKTIF.  Dan di atas sekali ada sebuah bulatan, yang jika mahu dikiaskan boleh saja dikatakan MATA SATU.


Perhatikan gambar piramid di atas, bentuk perspektif seperti ini lah yang ada di dalam logo BN, jika anda letakkan dua buah piramid di dalamnya.



Dalam Mesir kuno, ‘pair of scales’ atau ‘DACING’ digunakan sebagai LAMBANG keseimbangan yang sempurna terhadap keadilan perkara-perkara ketuhanan. Dan banyak lagi yang anda semua boleh mengKAJInya …….

Manakala lambang Negara Malaysia / Jata negara juga dipengaruhi oleh British / Illuminati / Keluarga Merovingian. Sampai ke hari ini kita masih guna, sampai tak cuba nak buat lambang baru yang tak ada lukis gambar BINATANG ke apa.



Yang atas sekali tu dikatakan sahaja bintang, tetapi bukan bintang tu, tetapi sebenarnya matahari.


Ianya seperti simbol yang mereka gunakan iaitu Coat of Arms. Dua ekor binatang mesti ada di tepi kiri kanan dan perisai Daud di tengah. Untuk lebih banyak lagi tentang Coat of Arms , sila baca di  Di antara pasukan Dajjal dan simbol-simbol mereka - bahagian 2.

Dan tidak ketinggalan juga dengan logo UMNO, tengok je lah di bawah ni kaitan-kaitannya.

Besarnya MATAHARI di tengah-tengah tu

Logo UMNO dan logo Vatican City

Logo kumpulan Skull and Bones yang pernah disertai oleh bekas Presiden George W. Bush

Tulang bersilang itu memberi maksud ANTI-CHRIST, dimana boleh dilihat dalam logo UMNO juga ada keris bersilang.



Anti Christ menjadi Anti Keris

Dengan warna MERAH nya, KUNING nya .......  Gambar di bawah ini lagi JELAS dan NYATA bahawa logo UMNO banyak pengaruh Illuminati.



Tidak ketinggalan dengan parti-parti komponen BN yang lain

Logo MCA = Matahari

ogo MIC = Seakan Shield of David

Logo PPP = Bintang Pentagram baru

 kita semua umat ISLAM dipermain-main dan dilaga-lagakan oleh Illuminati (British dan kuncu-kuncunya) agar bertelagah dan tuduh menuduh sesama sendiri.

Semoga kita dapat celik, kembali kepada ISLAM yang sebenar dengan menggunakan ALQURAN dan HADITH sebagai sumber HUKUM UTAMA, dan kenali siapa MUSUH Islam yang sebenar yang sedang melaga-laga kan kita.

semua ini DISENGAJAKAN atau hanya kebetulan? 
sekali lagi aku nak ingatkan. aku sekadar berkongsi dan tidak berniat apa-2. 

Post a Comment

1 Comments

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.