Koleksi Minyak Wangi Erra Fazira

Koleksi Minyak Wangi Erra Fazira

Koleksi Minyak Wangi Erra Fazira

Baru - baru ni penyanyi dan pelakon popular Erra Fazira telah melancarkan koleksi minyak wangi edisi terhad iaitu Forget Me Not dan Loveable. Idea itu datang setelah melihat rakannya, Rozita Che Wan yang turut mengeluarkan minyak wangi edisi beliau. Kata Erra Fazira minyak wangi ini merupakan hadiah kepada sekalian peminatnya. Hai peminat Erra Fazira? Apa khabar? Dah beli ke belum minyak wangi Erra Fazira? Hehehe.

Ini merupakan satu kejayaan besar buat beliau apabila akhirnya impian yang acapkali terhalang dan hampir putus asa berjaya terlaksana. Tahniah buat Erra Fazira dan minyak wanginya yang kini sudah memasuki pasaran online! 

Koleksi Minyak Wangi Erra Fazira

Lovable oleh Erra Fazira dihasilkan oleh bahan kandungan yang selamat dan diperakui oleh pihak International Franrance Association (IRFA). Terdiri daripada bahan semulajadi bunga - bungaan, lemon, dan oren. Minyak wangi Erra fazira juga telah disahkan halal oleh oleh pihak Jakim. 

Koleksi Minyak Wangi Erra Fazira

Bauan yang terhasil daripada setiap semburan Lovable menghasilkan satu wangian keberanian tampak berani persis Erra sendiri. Lovable menggambarkan bagaimana personaliti Erra Fazira ketika beraksi di pentas dan sifat kekuatan yang ada pada diri beliau. Jom dapatkan minyak wangi Lovable oleh Erra Fazira. 

Bagaimana mahu mendapatkan Lovable oleh Erra Fazira?

Korang boleh dapatkan LOVEABLE oleh Erra Fazira dari En Dhani 012-2565969 / 019-2625969 dengan harga RM 49.90/botol (30ml)

Instagram :
Perfume By Erra Fazira

Ada sedikit kejutan sebenarnya. Erra Fazira juga ada membuat satu lagi minyak wangi limited edition. Nak tahu namanya? 'Forget Me Not'. Nampak exclusive kan? Nantikan di entri seterusnya. 

Post a Comment

2 Comments

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.