My Genggua Menaikkan Semangat Aku



My Genggua Menaikkan Semangat Aku
 
 
My Genggua Menaikkan Semangat Aku | Assalamualaikum. Pernah dengar my genggua? Cari dalam instagram. Lepastu try pulak hashtag my_genggua. Banyak gile gambar cantik - cantik. Hasil dari peminat mobilegraphy. :) Aku pun tak terkecuali. Tapi aku tak ada iphone. Aku cuma pakai handphone zenfone 2. Tapi t etap memuaskan juga.



My Genggua Menaikkan Semangat Aku
 
 
Ouh ye. Weekend lepas uitm shah alam, di kolej Melati ada buat pameran gambar. Sebanyak 300 gambar telah terpilih dari banyak - banyak gambar. Ada satu gambar aku yang terpilih. Malas nak cakap banyak. Enjoy tengok gambar yang tak seberapa nih.

My Genggua Menaikkan Semangat Aku

My Genggua Menaikkan Semangat Aku

My Genggua Menaikkan Semangat Aku

My Genggua Menaikkan Semangat Aku

My Genggua Menaikkan Semangat Aku

My Genggua Menaikkan Semangat Aku
Aku punya gambar

My Genggua Menaikkan Semangat Aku
Aku punya gambar

My Genggua Menaikkan Semangat Aku untuk terus bekarya dalam gambar. Terima kasih | My Genggua Menaikkan Semangat Aku

Post a Comment

0 Comments