CARA TERMUDAH KURANGKAN GULA DALAM DARAH











CARA TERMUDAH KURANGKAN GULA DALAM DARAH  (Advertorial) | Assalamualaikum. Kali ini aku akan bawakan satu produk khas kesihatan yang dapat memberikan kelangsingan secara semulajadi kepada mereka yang mengalami masalah kesiahatan. Teh Hijau Glucos Cut ini  bukan sahaja dapat membantu mereka melangsingkan badan, malahan sangat bagus dan sesuai untuk menurunkan kadar gula yang berlebihan di dalam badan. Apa perbezaan Teh Hijau Glucos Cut dengan teh hijau yang sudah sedia ada dipasaran? Jawapannya sangat mudah. Sebenarnya Teh Hijau Glucos Cut mampu menghalang penyerapan carbo dan gula yang tidak diperlukan oleh badan. Teh biasa tidak ada semua ini.


Pasti ramai yang tertanya tanya. Apa rasa Teh Hijau Glucos Cut ni? Rasa Teh Hijau Glucos Cut ini sama seperti air teh biasa. Tidak pahit seperti ubat yang anda bayangkan. Rasanya seperti manis manis buah. caranya mudah. Anda hanya perlu rendam dengan air panas. Biarkan seketika dan anda boleh minum ketika Teh Hijau Glucos Cut masih suam atau sedang panas. Anda tidak perlu menambah gula atau madu kerana di dalamnya sudah terdapat stevia.

Apa itu Stevia? Stevia ialah pemanis semulajadi yang tidak mengandungi kalori dan ekstraknya dikatakan 300 kali lebih manis daripada gula biasa. Kajian telah mendapati kandungan utama yang telah menyebabkan ia manis iaitu steviosid yang tidak mengandungi toksid.







GLUCOS CUT mengandungi herba yang mempunyai "bukti saintifik terbaik" mengikut apa yang dirumuskan oleh National Library of Medicine (NLM) dan Institut Kesihatan Kebangsaan (NIH). Antaranya ramuan utama dan kelebihannya:



 Teh hijau - blok EGCG kerja enzim yang dikenali sebagai alfa-amilase yang memecah                  karbohidrat  kepada gula ringkas. 



Gymnema sylvestre - asid Gymnemic mengisi lokasi reseptor pada selera kita dengan itu menghalang pengaktifan dengan molekul gula dalam makanan, sekali gus membendung keinginan gula dan mencegah penyerapan molekul gula oleh usus, yang menyebabkan paras gula dalam darah yang rendah. 



Mulberry - menghalang metabolisme usus disakarida (terutama sukrosa, gula), sehingga membatasi jumlah glukosa yang masuk sirkulasi.



Rooibos - aspalathin senyawa aktif merangsang pankreas beta-sel merembeskan insulin untuk menukarkan gula kepada tenaga.



Glucos Cut Sweetened dengan pemanis stevia. Menurut beberapa kajian, stevia sangat bermanfaat dalam mengawal paras gula dalam darah dan meningkatkan fungsi pankreas.




Kelebihan Teh Hijau Glucos Cut

1) LANGSING manakala gula terkawal
GC tea telah mengambil manfaat daripada Teh Hijau ke tahap seterusnya dengan campuran herba tambahan yang meningkatkan metabolisme gula dan mengawal pengambilan gula. Anda boleh rasa kehilangan berat badan dan badan langsing apabila minum GC Tea dengan kerap.
2) TIADA kalori
Tiada masalah jika diambil untuk tempoh yang lama.
3) TIADA kandungan gula
4) MENGANDUNGI pemanis semulajadi
5) TIADA bahan kimia, pewarna, perasa dan pengawet
6) TIADA kesan sampingan atau dadah
7) 100% semulajadi



Tahukah anda?
Diabetis adalah keadaan kronik (jangka panjang) dimulai dengan tahap gula/glucos dalam darah yang luar biasa. Pesakit diabetis sama ada tidak menghasilkan cukup insulin(hormon yang diperlukan untuk menukarkan gula kepada tenaga yang diperlukan untuk kehidupan seharian) atau tidak boleh menggunakan insulin yang badan mereka hasilkan. Akibatnya glucos membina dalam aliran darah. Jika tidak dirawat, penyakit ini boleh membawa kepada buta, penyakit buah pinggang, penyakit saraf, penyakit jantung dan strok.

**Setiap 2 daripada 5 rakyat Malaysia mempunyai berat badan berlebihan.

**Setiap 1 daripada 5 rakyat Malaysia menghidap diabetis.


Siapa digalakkan mengamalkan GC Tea?
1) Mereka yang ingin kekal sihat dan langsing
2) Mereka yang ingin menurunkan berat badan / berdiet
3) Mereka yang ingin mengawal gula dalam darah
4) Pengidap Diabetes
"Diet yang sihat dan senaman yang kerap adalah sangat disyorkan untuk pengambilan bersama GC Tea"


Testimoni mereka yang telah berjaya dengan Teh Hijau Glucos Cut














Harga Teh Hijau Glucos Cut (Contents : 2.5gm X 60 sackets per box)
RM 130 (WM) + 6% = RM 137.80
RM 140 (EM)  + 6% = RM 148.40
BND = $60.00 *postage covered


Paket percubaan juga disediakan bagi yang ingin mencuba dahulu sebelum membuat pembelian sekotak atau 4 kotak untuk daftar sebagai ahli. Trial pack mengandungi 10 sachet berharga RM25 sahaja tidak termasuk pos penghantaran.


NAK BELI PAKET PERCUBAAN? SEKOTAK? 4 KOTAK UNTUK JADI AHLI? INGIN BERBISNES BERSAMA GC TEA? CONTACT:
ERNY 0173300036 (sms/whatsapp/wechat/LINE)

 Facebook : Erny Afli / Tufaz collection

PERHATIAN PENTING :

GLUCOS CUT TEA selamat dan sesuai diminum untuk jangka pendek atau panjang kerana TIADA bahan kimia, pewarna, perasa dan pengawet serta TIADA kesan sampingan atau dadah | CARA TERMUDAH KURANGKAN GULA DALAM DARAH  (Advertorial)













            


Post a Comment

0 Comments